لیزر و انواع مختلف آن برای از بین بردن موهای زائد

لیزر و انواع مختلف آن برای از بین بردن موهای زائد

با انواع مختلف لیز برای از بین بردن موهای زائد آشنا شوید

لیزر برای از بین بردن موهای زائد یکی از شیوه هایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از لیزر یک عمل زیبایی محسوب میشود. امروزه انواع مختلف لیزر برای از بین بردن موهای زائد به کار می روند.

عموما لیزر برای پوستهای روشن با موهای تیره بهتر است اما با پیشرفت انواع لیزرها حالا می توان لیزر موهای زائد را روی پوست های تیره هم انجام داد.

 

عملکرد لیزر در از بین بردن موهای زائد

لیزر با ارسال امواج به ریشه یا پیاز مو آنها را سوزانده و رشد مجدد موها در ناحیه مورد نظر جلوگیری می کند و اجازه نمی دهد مو دوباره در ناحیه مورد نظر رشد نماید. اغلب بعد از جلسات مکرر رشد مو در ناحیه مورد نظر رشد مو برای همیشه موفق میشود.

تا کنون تاثیرات جانبی مضری برای لیزر مشاهد ه نشده است و بیماری خاصی در اثر استفاده از این گونه لیزرها اثبات نشده است.

انواع مختلف لیزر برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که با نام های تجاری مختلف شناخته میشوند. در این مطلب سعی کردیم به بررسی انواع مختلف این لیزرها بپردایم.

 

لیزر الکساندریت

این دستگاه لیزر در نسخه هایقل تر دارای این عیب بود که تاثیر زیادی بر وری پوستهای سبزه تر نداشت و احتمال ایجاد سوختگی و لک باقی بود. سرعت این دستگاه بالا است و در هر ثانیه ۵ شات می فرستد.

 

لیزر دایود

لیزر دایود نسبت به الکساندریت نسل جدید تری بوده و سرعت بالاتری دارد. درد کمتری داشته و می تواند در مدت زمان معین شات بیشتری داشته باشد.  در این نوع دستگاه قدرت خنک کنندگی بیشتر است و در نتیجه شما احساس سوزش کمتری دارید.

 

ای پی ال

این روش اصلا لیزر نیست بلکه امواج نور دی است و برای از بین بردن موهای زائد اصلا مناسب نیست و در صورت استفاده از آن باید داقل ۲۰ تا ۳۰ جلسه استفاده شود که هزینه بیشتری در بر دارد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *