اصول مراقبت از مژه ها

اصول مراقبت از مژه ها

مراقبت از مژه ها برای افزایش زیبایی صورت از اهمیت زیادی برخوردار است سعی کنید با فرمژه یا مژه مصنوعی به مژه هایتان آسیب نزنید. برخی سرم های مخصوص مژه وجود دارند که می توانید از آن ها برای تقویت و شادابی مژه هایتان کمک بگیرید.

چشم‌های شما بسیار حساس‌تر از نقاط دیگر صورت هستند و به همین دلیل خیلی مهم است که با چشم‌ها و مژه‌ها به‌درستی برخورد کنید. بسیاری از محصولات آرایشی چشم، در صورت درست استفاده نشدن، می‌توانند به چشم‌ها و مژه‌ها آسیب برسانند. یکی از این ابزارهای آرایشی که می‌تواند شدیدا به چشم‌ها آسیب برساند،فر مژه است. البته فقط در صورتی که به‌درستی از آن‌ها استفاده نکنید و نکات ایمنی را جدی نگیرید. اگر می‌خواهید مژه‌های خودتان را فر کنید، نباید استفاده از سرم مخصوص مژه‌ها را از یاد ببرید. استفاده از این سرم‌ها خیلی مهم است، چون تمام ویتامین‌های مورد نیاز مژه‌ها را برای حفظ سلامتی آن‌ها فراهم می‌کند.

علاوه بر این، همیشه باید فر مژه را قبل از به کار گرفتن ریمل مژه استفاده کنید. اگر بعد از ریمل مژه از فر مژه استفاده کنید، ماده ریمل به فر مژه می‌چسبدو درنتیجه ممکن است تعدادی از مژه‌های شما را از چشم جدا کند! انتخاب چسب مژه نامناسب نیز می‌تواند باعث مشکلات مختلفی برای افراد بی‌تجربه شود. بسیاری از افراد نسبت به لاتکس حساسیت دارند و به همین دلیل استفاده از چسب مژه بدون لاتکس برای جلوگیری از بروز هر نوع التهاب و تحریک اهمیت خاصی دارد. برخی از این محصولات بدون لاتکس و ضدآب هستند و مخصوص چشم‌های حساس ساخته شده‌اند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.