افزایش استحکام موهای فر و نازک

افزایش استحکام موهای فر و نازک

برخی محصولات آرایشی به شما در کنترل حالات موهایتان کمک خواهند کرد اگر می خواهید بی حالتی و شکنندگی این موها را از بین ببرید بهتر  است آن ها را رنگ کنید چون رنگ کردن موهای فر و نازک کمک زیادی به محکم شدن آن ها میکند.

مراقبت از موهای فر و نازک می‌تواند یکی از سخت‌ترین کارها برای کسانی باشد که چنین موهایی دارند. محصولات آرایشی به‌راحتی می‌توانند تعادل این موها را بر هم بزنند و حتی کنترل آن‌ها را سخت‌تر کنند. از طرف دیگر، استفاده نکردن از این محصولات معمولا باعث بی‌حالتی شدید و آزاردهنده موهای فر و نازک می‌شود.

بنابراین استفاده از محصولات آرایشی مناسب و مدل موی متناسب با این نوع موها، واقعا می‌تواند موثر باشد. اولین کاری که باید بکنید، این است که موهای فر و نازک را کوتاه نگه دارید یا نگذارید از روی شانه‌ها بلندتر شوند. سنگینی ناشی از بلند شدن موها، تعادل آن‌ها را بر هم می‌زند و کنترل‌شان را خیلی سخت‌تر می‌کند.

نکته دوم، رنگ کردن موها است. رنگ مو به هر کدام از تارهای مو حجم می‌دهد و کوتیکول‌ها آن را محکم‌تر می‌سازد. رنگ‌های تیره تاثیر بهتری بر موهای نازک و فر به جا می‌گذارند، چون رنگ‌های روشن و بلوند می‌توانند فضای بین موها را بیشتر در دیدرس قرار دهند و باعث شوند که موهای شما کم‌حجم به نظر برسند.

اگر از محصولات مختلف آرایشی برای حالت‌دهی به موهای فر و نازک استفاده می‌کنید، باید هر روز آن‌ها را بشویید تا از تجمع عناصر مضر جلوگیری کنید. ماساژ دادن درست و آرام موها در حین شست‌وشو می‌تواند استحکام کوتیکول‌های موها را تقویت کند. حتی بهتر است در طول روز هم سر و موها را ماساژ بدهید تا جریان خون بهتری در ساقه‌های مو شکل بگیرد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.