افزایش میل جنسی با ورزش کردن

افزایش میل جنسی با ورزش کردن

میل جنسیتان را با ورزش افزایش دهید

اگر احساس می کنید که میل جنسیتان بخاطر فعالیت روزانه و استرس شغلیتان کاهش پیدا کرده است میتوانید با ورزش کردن و فعالیت های ورزشی میل جنسیتان را افزایش دهید .

محققان دانشگاه ایندیانا و دانشگاه تگزاس معتقدند که زوج‌ها می‌توانند با ورزش کردن قبل از رابطه جنسی، میل جنسی‌شان را تقویت کنند. به نظر آنان این تاثیر به‌خصوص در میان خانم‌هایی که داروهای ضدافسردگی مصرف می‌کنند، بیشتر خودش را نشان می‌دهد، و خانم‌های دیگر نیز به احتمال زیاد با این کار تحریک‌های مشابهی را تجربه خواهند کرد.

محققان در این مطالعه از ۵۲ خانم خواستند که در یک بازه زمانی ۳ هفته ای، ۳ بار در هفته رابطه جنسی داشته باشند و در کنار آن ۳ بار در هفته به مدت ۳۰ دقیقه ورزش کنند. در نهایت مشخص شد ۹۶ درصد خانم‌هایی که داروهای ضدافسردگی مصرف می‌کنند، با عوارض جانبی منفی زیادی (به‌خصوص کاهش میل جنسی‌شان)

مواجه می‌شوند، و زمانی که قبل از رابطه جنسی ورزش می‌کنند، میل جنسی‌شان به‌طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. به نظر متخصصان، اثرات ورزش کردن مثل ضربان قلب سریع و افزایش برانگیختگی جسمی، می‌تواند بدن خانم‌ها را برای فعالیت جنسی آماده‌تر کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *