فواید های‌لایت کردن صورت

فواید های‌لایت کردن صورت

های‌لایت کردن صورت هم ترفندی جالب برای جوان تر و شاداب تر نشان دادن چهره به شمار می رود. می توانیداز های لایت در اطراف چشم ها و استخوان گونه ها استفاده کنید. پیری پوست و پف آلودگی اطراف چشم ها از این طریق از بین خواهند رفت.

یکی از ترفندهایی که مورد استفاده بسیاری از هنرمندان و بازیگران قرار می‌گیرد، های‌لایت کردن صورت است. این تکنیک ساده آرایشی واقعا می‌تواند کاری کند که جوان‌تر و شاداب‌تر به نظر برسید. های‌لایت کردن می‌تواند مرکز توجه افراد را به سمت خطوط لب‌ها یا رنگ چشم‌ها جذب کند و به‌راحتی خطوط ریز چهره را پنهان سازد.

اولین جایی که به های‌لایت نیاز دارد، چشم‌ها هستند. می‌توانید گوشه داخلی پلک خودتان را های‌لایت کنید. استفاده از این ترفند ضدپیری باعث می‌شود که چشم‌ها بزرگ‌تر به نظر برسند و جذابیت بیشتری داشته باشند. به همین دلیل است که چشم‌ها بعد از های‌لایت کردن، جوان‌تر به نظر می‌رسند و خستگی و پف‌کردگی آن‌ها پوشش داده می‌شود.

دومین بخش از صورت که به های‌لایت یا تیره و روشن کردن پوست نیاز دارد، پوست روی استخوان‌های گونه است. درواقع، یکی از مشکلات پیری پوست این است که پوست روی استخوان گونه را ضعیف و چروکیده می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از های‌لایت در این قسمت از صورت، رنگ و طراوت دوباره‌ای به آن بدهید.

اگر های‌لایت کردن پوست روی استخوان گونه‌ها را درست انجام دهید، طوری به نظر می‌رسد که پوست‌تان صاف و کشیده شده است. به همین دلیل است که می‌تواند کاری کند تا پوست شما جوان‌تر، سفت‌تر و باطراوت‌ به نظر برسد. اطراف ابرو، سومین بخش از صورت است که برای های‌لایت مناسب به نظر می‌رسد.

اگر اطراف ابرو را به‌درستی های‌لایت کنید، ابروهای‌تان کشیده‌تر به نظر می‌رسند و همین نکته باعث می‌شود که جوان‌تر به چشم بیایید. فقط کافی است تا کمی های‌لایت به تمام قسمت زیرین ابرو اضافه کنید و مقداری هم به قسمت بالایی آن. این کار باعث می‌شود که ابروهای شما کامل‌تر و بلندتر به نظر برسند و چشم‌های شما بیشتر در مرکز توجه قرار بگیرند. البته فراموش نکنید که های‌لایت باید طبیعی باشد، پس های‌لایتی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما تناسب داشته باشد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *