محو کردن تضمینی لکه های پیری بدون دارو

ویتامین E به محو شدن لکه های پیری کمک می کند
درمان لکه های پوستی بدون دارو:ویتامین E یکی دیگر از داروهای موثر برای درمان لکه های پیری در هر قسمت از بدن است.  این ویتامین به عنوان یک آنتی اکسیدان،  میتواند آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید را کاهش دهد.ویتامین E همچنین پوست را تقویت می کند که برای پوست سالم و بی عیب و نقص ضروری است.

ماساژ روغن ویتامین E روی پوست آسیب دیده برای ۱۰ تا ۱۵ دقیقه دو بار در روز توصیه می شود. این کار را برای چند هفته انجام دهید تا رنگ پوست ناخوشایند خود را کاهش دهید.
متناوبا، میتوانید محتویات ۲ کپسول ویتامین E را استخراج کنید. ۱ قاشق چای خوری روغن کرچک به آن  اضافه و کاملا مخلوط کنید. مخلوط را در لکه ها  قبل از رفتن به رختخواب بگذارید،  یک شب بگذارید  بماند و صبح روز بعد آن را بشویید. این کار را هر شب انجام دهید


روغن کرچک برای لکه های پیری:

روغن کرچک می تواند به درمان بسیاری از بیماری های پوستی، از جمله لکه های پیری کمک کند. آنتی اکسیدان ها در روغن کرچک  باعث محافظت و روشن شدن پوست می شوند. همچنین ظاهر و بافت پوست  را بهبود می بخشد، و آن را نرم تر  می کند.

طریقه مصرف:

روغن کرچک  را روی لکه ها بگذارید. یک  تا  دو  دقیقه یا تا زمانی که روغن به طور کامل به پوست جذب  شود ماساژ دهید
آن را برای مدت چند ساعت نگه دارید، سپس پوست خود را بشویید.

ماست

اسید لاکتیک به طور طبیعی در ماست، یک راه حل مناسب برای لکه های پیری است.اسید لاکتیک به آرامی سلول های مرده پوست را از بین می برد و به دلیل تغییر رنگ پوست،  لکه هاکمتر نشان داده می شوند.همچنین، ماست پوست را مرطوب نگه می دارد

درمان لکه های پوستی بدون دارو

طریقه مصرف ماست برای از بین بردن لکه های پوستی:

ماست ساده را مستقیما در لکه ها قرار دهید.  حدود ۲۰ دقیقه بماند سپس با آب سرد شسته و خشک کنید آن را  دو تا سه بار در روز انجام دهید. همچنین می توانید یک ماسک صورت با ۱ قاشق غذاخوری ماست ساده، ۲ قاشق غذا خوری بلغور جو دوسر و ۱ قاشق چای خوری آب لیمو تازه تهیه کنید. مواد تشکیل دهنده را خوب مخلوط کنید. روی لکه ها بگذارید   ۳۰ دقیقه بماند سپس با آب سرد بشوئید از این درمان  دو تا  سه بار در هفته استفاده کنید.

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.