مراقبت‌های بعد از انجام رادیو فرکوئنسی

مراقبت‌های بعد از انجام رادیو فرکوئنسی

به تازگی روش های زیباسازی نوینی به بازار آمده اند از جمله می توانیم به لیفتینگ،  هایو و رادیو فرکوئنسی فرکشنال اشاره کنیم هریک از این روشهای زیباسازی پوست مراقبت های ویژه ای مطلبند تا از کبودی، تبخال و تورم روی پوست افراد پیشگیری شود.

این روزها تب استفاده از انواع تکنیک‌ها برای جوان‌سازی پوست، داغ داغ است. یکی از تکنیک‌های پرطرفدار جوان‌سازی، استفاده از رادیو فرکوئنسی فرکشنال یا همان Fractional RF است. این دستگاه در دو نوع سوزنی و غیرسوزنی کار می‌کند. در نوع سوزنی، تعدادی سوزن از جنس طلا وارد پوست می‌شود و در اعماق مختلف،انرژی رادیوفرکوئنسی از خود ساطع می‌کند. کاربرد این روش در جوان‌سازی و بهبود جوشگاه‌های فرورفته یا حتی برجسته است. پس از انجام این کار باید مراقبت‌های مخصوصی از پوست خود برای نتیجه‌گیری بهتر، انجام دهید.

مصرف اسپری آب فوق اسیدی، کرم‌های ترمیم‌کننده و ضدآفتاب از مهم‌ترین مراقبت‌های بعد از انجام رادیو فرکوئنسی محسوب می‌شوند. گاهی ممکن است برای شما داروی ضد تبخال هم بعد از RF تجویز شودکه مصرف آن در پیشگیری از بروز تبخال مهم است. هایو یا لیفتینگ توسط امواج اولتراسونیک و بدون جراحی هم از دیگر اعمال زیباسازی و برای درمان افتادگی پوست، انجام می‌شود. معمولا به‌دنبال این عمل، ایجاد تورمی دوروزه در محل عمل و اطراف آن، طبیعی است. در بیشتر موارد هم جز ضدآفتاب، به داروی خاص دیگری نیاز نیست. مصرف داروهای کمک‌کننده به کلاژن‌سازی هم می‌تواند برای شما موثر باشد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *