ورزش هایی برای داشتن تناسب اندامی عالی در عید نوروز

ورزش هایی برای داشتن تناسب اندامی

می خواهم ورزش هایی برای داشتن اندامی متعادل، را ذکر کنم که اگر روزانه چند بار آنها را انجام دهید، می توانید تناسب اندام خود را تا حد زیادی حفظ کنید.
برای ورزش کردن حتما نیاز به باشگاه رفتن نیست، حتی در خانه هم می توان، سلامتی خود را با نرمش های سبک و کششی روزانه، حفظ کرد.

گفتنی است، پژوهشگران علت این امر را زیاده روی در مصرف خوراکی‌ها و عدم انجام تمرینات ورزشی روزانه و کم شدن تحرک در افراد می‌دانند.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، پزشکان برای مبارزه با چاقی ناشی از بی‌تحرکی در افراد تمرین‌های ورزشی خاصی را در این ایام به افراد توصیه می‌کنند.

انجام ورزش های روزانه

از جمله تمرینات ورزشی مناسب عدم استفاده از آسانسور و حرکت به صورت پیاده در پله‌ها است که می‌تواند کالری اضافی بدن را بسوزاند.

علاوه بر این کشش عضلانی هنگام بیدار شدن از خواب و انجام حرکات کششی که فشار بر کف دست‌ها، قفسه سینه و زانوها وارد نماید می‌تواند نقش موثری در ایجاد لاغری داشته باشد.

یکی از حرکات ورزشی بسیار اثرگذار انقباض و انبساط عضلات شکم به ویژه در حالت نشسته است که انجام سریع این انقباض و انبساط می‌تواند سبب شکسته شدن “سلول‌های چربی دور شکم” در افراد شود.

ورزش هایی برای داشتن تناسب اندامی

پژوهشگران حرکات ورزشی دیگری مانند قلاب کردن دست‌ها و اجرای حرکات کششی، پیاده روی و کم کردن ساعاتی که فرد به حالت نشسته قرار دارد را از جمله موثرترین روش‌ها برای جلوگیری از چاقی و برهم خوردن تناسب اندام معرفی کرده‌اند و در عین حال پزشکان رعایت رژیم غذایی و جلوگیری از پرخوری و ناپرهیزی را به افراد  در ایام عید نوروز توصیه می‌کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.