کانال تلگرام پیش بینی زلزله در شهرهای مختلف ایران

کانال تلگرام پیش بینی زلزله در شهرهای مختلف ایران

 

آدرس کانال تلگرام پیش بینی زلزله جهت عضویت و دریافت خبرها

مدتی است که در تلگرام، یک کانال با عنوان پیش بینی زلزله ساخته شده است. در این کانال تلگرام، زلزله هایی که در چند روز آینده ممکن است در شهرهای مختلف ایران، استان ها، مراکز استان ها و حتی روستاها اتفاق بیفند توسط آقای علی اصغر برهمند پیش بینی و اطلاع رسانی می شود.

طبق بررسی های انجام شده توسط تیم تحریریه روزنه آنلاین، بسیاری از پیش بینی های انجام شده در این کانال به وقوع پیوسته است.

طبق گفته ی آقای برهمند: من با حداقل امکانات و هزینه شخصی و صرف وقت فراوان در راه خدا پیش بینی زلزله ها را انجام می دهم دعا کنید که امکانات و توجه مسئولین به این امر مهم جلب شود. اگر امکانات بیشتر داشتم مکان دقیق تر زلزله را می توانستم پیش بینی کنم. برای پیش بینی زلزله نیاز به دسترسی به منطقه مورد نظر و انجام آزمایشات و جمع آوری دیتاها می باشد. که  مستلزم صرف هزینه و مجوز از سوی مسئولین است.

ایشان در یک پست دیگر می فرمایند: با سلام و یا خداوند دانا و توانا و شما دل سوزان بشریت و البته آنچه که به گوش مسئولین نرسد فریاد است و آنها در قیامت باید جواب بدهند من وظیفه انسانی خود می دانم اطلاع رسانی کنم با امکانات اندک که دقت پیش بینی هایم حدود ۷۰ درصد هم بیشتر نیست.

به گزارش کانال پیش بینی زلزله مربوط به آقای برهمند، این اولین کانال پیش بینی دقیق و علمی، تعیین محدوده وقوع حادثه و اطلاع رسانی کامل از زلزله در ایران و جهان است که توسط آقای علی اصغر برهمند زلزله هایی که قرار است رخ بدهد، پیشبینی می شود. آقای علی اصغر برهمند دارنده ده ها اختراع و ۵ مدال طلا و چهار نقره و یک برنز در زمینه اختراعات و تکنولوژی های نو جهانی در کشور سوئیس، مجارستان، روسیه، کره جنوبی، مالزی و چین هستند.

آقای برهمند در یک پست دیگر می فرمایند: سلام زلزله قابل پیش بینی است. چرا فرافکنی می کنید خود پژوهشکده زلزله شناسی مانع تراشی می کنه و همیشه سنگ را در میدان دیگران می اندازه خود شما به من و ملت ایران و به دولت چه جوابی دارید و جواب خدا را چی میدهید.

من اعلام می کنم و ثابت می کنم با توجه به اختراع ثبت شده به عنوان پیش بینی زلزله ۱۰ روز قبل از وقوع، با شماره ثبت تا بحال بیش از یک صد زلزله را پیش بینی کردیم و در وبلاگ و کانال تلگرام پیش بینی زلزله قرار دادم با دقت ۷۰ درصدی.

چرا هیچ عکس العملی نشان نمی دهید من در حال مذاکره با خارجی ها هستم برای پیش بینی زلزله آن وقت شما تکنولوژی آن را به قیمت هزاران برابر با بودجه ملت بخرید و به ایران باز چند برابر بفروشید البته دوستان و دیگر پژوشکده ها فقط کارشان اعلام زلزله اتفاق افتاده است.

ما نیازمند به پیش بینی زلزله هستیم نه پس لرزه ها البته شهرداری و نظام مهندسی ساخت و سازها هم بی تقصیر نیستند. خدا کند که زلزله نیاد ولی می آید ساختمان پلاسکو مشت نمونه خروار است چند ساختمان در یک روز مثل پلاسکو آتش خواهد گرفت چقدر نیرو و امکانات داریم خدا نکند.
ضمنا من سیاسی صحبت نکردم و هیچگونه قصد یا مرضی با دولت محترم ندارم.

 

کانال تلگرام پیش بینی زلزله در شهرهای مختلف ایران

 

ایشان می فرمایند: مدتی است که پیش بینی زلزله را تعطیل کردم چون توان مالی برای ادامه آن ندارم و تا کنون هیچ درآمدی غیر از حقوق بازنشستگی و شاید چند ساعتی تدریس ندارم و مسئولین هم براشون زلزله و مرگ و میر هزاران نفر مهم نیست. دانشگاه های ژئوفیزیک هم مخالف پیش بینی های من هستند چون خودشان عاجزند از پیش بینی و کسی را هم قبول ندارند مگر از آمریکا یا اروپا بیاید تا قبول کنند دوستان اگر راه چاره ای دارید بفرمایید.

آقای برهمند در یک پست دیگر اینگونه می گویند: با سلام پیروی تقاضاهای مکرر دوستان پیرامون پیش بینی زلزله از یک سو و شرایط حساس فعلی از سوی دیگر و با توجه به عدم حمایت مالی از سوی احدی از مردم و دولت اینجانب در حد وقت و توان خودم دوباره شروع می کنم انشاالله.


نامه ی زیر توسط جناب آقای دکتر هوشمند نوشته شده است:
نامه ای به دکتر علی اصغر برهمند (تنها نخبه ای که در دنیا تا کنون توانسته زلزله را بطور علمی پیش بینی کند و هیچکس حرفش راباور ندارد ):
«دوست عزیز و دانشمند محقق جناب آقای دکتر علی اصغر برهمند ، با زلزله هفدهم فروردین ماه چقدر به مظلومیت جنابعالی پی بردم ، نخبه ای که افتخارات بزرگی چون نفر اول مخترعین جهان را در چند سال با خود دارد و بیش از پنج مدال طلای جهانی ، و صدها عنوان برترین های آسیا و روسیه و ایران عزیز را کسب نموده و عضو بنیاد ملی نخبگان نیز هست، تنها کسی که ادعای واقعی پیش بینی زلزله را دارد، صبورانه سالهاست که اعلام نموده می تواند کاری انجام دهد که هیچ دانشمند دیگری انجام نداده است ، وقتی اطلاع رسانی کانال پیش بینی زلزله از جانب شما را می کردم ، عده ای اصلا باور نداشتند ، عده ای دکتراهای زمین شناسی می گفتند غیر ممکن است ، تعدادی هم تهدید می کردند که شایعه نکنید، دادستان پیگیری می کند ، مسئولینی که باور نداشتند و … همه را دیدم و شنیدم و من که نزدیک ده سال است افتخار دوستی با شما را دارم و از نزدیک شاهد فعالیت های منحصر بفرد شما بوده ام و برایم ثابت شده می توان زلزله را پیش بینی کرد و صد البته کاری که شما می کنید هیچ دانشمند ژاپنی و امریکایی و اروپایی نکرده است و هنوز نمی تواند !!!! بعد این جریان مصمم تر شدم جهت اطلاع رسانی و آگاه سازی در حیطه جامعه ی نخبگان و علاقمندان، اقدام کنم. می دانم ممکن است حتی مثل آنچه در تاریخ خوانده ایم بقول دکتر فرهنگ ، اساتید دانشگاهی زیادی به ادیسون نامه نوشتند و گفتند کارهای تو نتیجه نخواهد داشت ، ولی معتقدم و امیدوارم در سایه الطاف الهی و مکنونات قلبی جنابعالی، زمینه ای فراهم شود تا مسوولین رده بالا تصمیم ایجاد مرکز جهانی پیش بینی زلزله را با نظارت شما بگیرند که هم جلودار بودن تولید علم در ایران را داشته باشیم و هم شاهد سربلندی نخبگان ایرانی در عرصه های ورود به زوایای پنهان و ناشناخته ی علوم را شاهد باشیم و در سالی که توجه به اشتغال در آن هویداست، این مرکز بزرگ زلزله شناسی تاسیس و راه اندازی شود. با تمام بی مهری هایی که نسبت به جنابعالی شده است امیدوارم مردم فهیم و آنانی که باید بدانند و می توانند ، جنابعالی را حمایت کنند. همچنان ،همانند روزها و سالهای قبل در کنار شما هستیم تا تحقق یافته های علمی جنابعالی و نخبگان و مخترعین کشور عزیزمان ایران .

جواد هوشمند . هجدهم فروردین ماه هزار و سیصد و نود و شش.


 

 

پست دیگر ایشان در کانال تلگرام: دوستان و همراهان گرامی به استحضار میرساند پیش بینی های زلزله ای که توسط اینجانب و در کانال ارائه میگردد به وسیله روشی میباشد که طبق گواهی ثبت اختراع آن در اداره مالکیت صنعتی به ثبت رسیده و دارای بنیان و روش علمی می باشد.

 

ضمنا در این کانال تلگرام، اخبار مربوط به زلزله ها، پس لرزه ها نیز اطلاع رسانی می شود.

 

آدرس کانال تلگرام پیش بینی زلزله جهت عضویت و دریافت اخبار مربوط به زلزله و پیش بینی های آن:

https://telegram.me/pishbiniezelzele


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.