آب انار اکسیر سلامتی

آب انار اکسیر سلامتی

با نوشیدن آب انار می توانید از استرس و اضطراب در امان بمانیدو این نوشیدنی پرخاصیت بدنتان را از انواع عارضه های خطرناک مانند سرطان در امان نگه میدارد آب انار دارای انواع املاح و موادمعدنی مورد نیاز بدن است.

انار میوه ای جادویی با هزاران خواص و فواید ، از زمان های قدیم این میوه مانند دارو مصرف می‌شود. از خواص و فواید انار و آب انار میشه به اثرات درمانی و دارویی آن در بیماریهای قلبی، فشارخون بالا و بعضی از انواع سرطان همچون سرطان پروستات اشاره کرد. محققان میگویند  مصرف روزانه یک لیوان آب انار در مدت زمان ۲ هفته میزان تستوترون موجود در بزاق را ۲۴ درصد افزایش داده و تاثیراتی هم برروی فشارخون، حال و حوصله، اضطراب و احساسات افراد میگذارد.

محصول انار به صورت آب انار،رب و کنسانتره قابل حصول است. این میوه و آب انار دارای ویتامین های چون c، B2 و B1 و موادمعدنی مثل سدیم، فسفر، آهن، منیزیم و پتاسیم و ترکیبات قندی ساکارز، گلوکز، فروکتوز و همچنین اسیدهای مالیک و سیتریک است. از پوست این میوه در صنعت داروسازی برای تولید دارو بهره گرفته شده و از خود میوه درصنعت برای تولید آب میوه و کنسانتره استفاده می شود.

آب انار، یکی از بهترین نوشیدنی‌ها در فصل تابستان است. اگرعادت به نوشیدن یک لیوان نوشیدنی خنک در فصل تابستان دارید، بهتر است که بهترین و مغذی‌ترین این آبمیوه‌ها را انتخاب کنید. آب انار، یکی از این گزینه‌های خوب است. آب انار، سرشار از انواع آنتی‌اکسیدان‌ها است و تحقیقات ثابت کرده‌اند که آنتی‌اکسیدان‌های موجود در آن، حتی از آنتی‌اکسیدان‌های موجود در چای سبز هم بیشتر است. آب انار، بهترین گزینه تابستانی برای افراد دارای فشار خون بالا و غلظت خون هم به حساب می‌آید. فصل بهار و تابستان، فصل انواع انگور هم هست. در این فصل‌های گرم سال،مصرف آب انگور را هم فراموش نکنید. آب انگور قرمز خانگی و تازه، سرشار از انواع آنتی‌اکسیدان‌ها، فلاونوئیدها و فیبر است. از این رو، مصرف آن برای حفظ سلامت قلب و پوست بسیار مفید است. برای تهیه آب انگور خانگی و بهره بردن از تمام خواص آن، باید دانه‌های انگور را به‌صورت کامل و با دانه‌ها و پوست آنها آبگیری کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *