آب شدن چربی شکم

آب شدن چربی شکم

 

برای کاهش چربی شکمی می توانید از راهکارهای ساده خانگی کمک بگیرید. برخی تمرینات ساده و آسان در این بخش وجود دارند که به راحتی چربی های شکمی را نشانه گرفته و باعث آب شدن آن ها می شوند. درادامه به مراحل انجام دادن این تمرینات ساده دقت کنید.

کریستین روزنبلوم، استاد تغذیه دانشگاه جورجیا، بر این باور است که با یک رژیم بسیار ساده و کم کالری و روزی یک ساعت فعالیت کم نه تنها می‌توان از شر چربی های شکم خلاص شد بلکه می‌توان به وزن و اندام ایده آل دست یافت. یادتان باشد اگر دوست دارید زودتر به اندام ایده آل خود برسید باید در هوای آزاد ورزش کنید، به عبارتی ورزش‌های هوازی تاثیر زیادی روی کاهش وزن دارند.

بسیاری از افرادی که درگیر کاهش وزن هستند باور دارند که باید کالری از دست بدهند. برای به دست آوردن این مهم لازم نیست دور غذا خوردن را یک خط قرمز بکشید. فقط کافی است کمی در میزان کالری دریافتی خود در طول روز تجدید نظر کنید. یادتان باشد بدن انسان قدرت سازگاری با هر شرایطی را دارد پس اگر شما شوک بی غذایی را نیز به بدن خود وارد کنید، بدن بعد از مدتی نسبت به این اتفاق سازگار شده و دیگر در اثر نخوردن وزنی از دست نمی دهد.

در این میان تنها روشی که بدن در مقابل آن مقاوم نشده و در هر شرایطی واکنش مثبت در قبالش دارد وزش کردن است. به شما توصیه می‌کنیم با ورزش به جنگ توده‌های چربی بروید و بدن خود را با قحطی در گیر نکنید. مطالعات زیادی برای کم کردن چربی‌های دور شکم انجام شده است که ۵ تمرین از بقیه اثر بیشتری دارند که در ادامه به آن‌ها می پردازیم.

به شکم روی زمین دراز بکشید.

آرنج‌ها را خم کنید و کف دو دست را به حالت سجده کنار صورت‌تان روی زمین بگذارید.

سعی کنید با کمک پنجه پا و بازها از زمین فاصله بگیرید.

در حالتی که بدن را از زمین جدا کرده‌اید، کمر، باسن و زانوها را خم نکنید.

حالا کم‌کم آرنج‌ها را هم صاف کنید و کاملا از زمین جدا شوید.

۳۰ ثانیه در این حالت بمانید و ۱۰ ثانیه به خودتان استراحت بدهید.

حداقل ۲ مرتبه در طول روز و هر مرتبه حدود ۱۰ بار این حرکت را تکرار کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *