آموزش تهیه فینگرفود ساده

آموزش تهیه فینگرفود ساده

فینگرفودها عصرانه ها و میان وعده های خوشمزه ای هستند که می توانید برای اعضای خانواده تهیه کرده و از آن ها لذت ببرید همچنین از فینگرفودها به عنوان عصرانه نیز استفاده می شود بد نیست با روش تهیه نوعی سالاد مرغ در میان گوجه فرنگی آشنا شوید.

فینگرفودها، جزو غذاهای نوظهوری هستند که می‌توانند هم در میز دسر و هم در میز غذای اصلی جای بگیرند یا حتی به‌عنوان عصرانه، مصرف شوند. در دستور آشپزی امروز، طرز تهیه سالاد مرغ در گوجه‌فرنگی را به‌عنوان یک فینگر فود ساده به شما آموزش می‌دهیم.برای تهیه این غذا به ۴ عدد گوجه فرنگی بزرگ و سفت، ۴ قاشق غذاخوری سالاد مرغ (تهیه‌شده با سینه مرغ و تخم‌مرغ پخته به‌همراه سس مایونز)، مقداری فلفل تازه و ۲ قاشق چای‌خوری پیازچه ساطوری نیاز داریم.برای آماده کردن این پیش‌غذا، ابتدا گوجه‌ها را دو نیم و داخل آنها را کمی خالی کنید. با مقداری سالاد مرغ، فلفل و پیازچه، داخل گوجه‌ها را پر کنید و آنها را در ظرف بچینید.

هر عدد از این گوجه‌ها حاوی حدود ۵۱ کیلوکالری انرژی، ۲ گرم چربی، ۱۲ میلی‌گرم کلسترول، ۴ گرم کربوهیدرات، ۵ گرم پروتئین، ۱ گرم فیبر، ۶۴ میلی‌گرم سدیم و ۲۱۴ میلی‌گرم پتاسیم هستند. ویتامین‌های A و C، پروتئین،  پتاسیم و سلنیوم هم از دارایی‌های ارزشمند این فینگر فودها است.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.