آموزش درست کردن خوراک لوبیا و سوسیس

آموزش درست کردن خوراک لوبیا و سوسیس

طرز پخت خوراک لوبیا و سوسیس

شاید در نظر اول ادغام کردن سوسی و لوبیا خوشمزه بنظر نرسد به همین خاطر در مطلب زیر طرز تهیه خوراک بسیار خوشمزه لوبیا و سوسیس را برایتان قرار داده ایم امیدوارم که این غذا را دوست داشته باشید.

خوراک لوبیا و سوسیس، غذایی نسبتا پرکالری و مناسب برای بچه‌ها و افراد لاغر است. این خوراک می‌تواند گزینه مناسبی برای ناهار باشد. مواد لازم برای تهیه این غذا برای ۴ نفر شامل نصف فنجان سس باربیکیو یا کچاپ، نصف فنجان آب، ۲ قاشق غذاخوری رب گوجه‌فرنگی، ۱ قاشق غذاخوری شیره،

یک‌هشتم قاشق چای‌خوری نمک، مقداری فلفل، ۱ قاشق غذاخوری روغن کانولا، ۱ عدد پیاز متوسط، ۴ فنجان سبزی‌های دلخواه خردشده، ۳۰۰ گرم سوسیس حلقه‌شده و ۹۰۰ گرم کنسرو لوبیا چیتی می‌شود. برای آماده کردن این خوراک، ابتدا سس باربیکیو، آب، رب گوجه، شیره، نمک و فلفل را با هم ترکیب کنید. روغن را روی حرارت ملایم در تابه‌ای نچسب گرم کنید.

پیازها و سبزی‌های دلخواهتان را در حد نرم شدن، تفت بدهید (۳ تا ۵ دقیقه). سوسیس‌ها را اضافه کنید و ۳ دقیقه با سایر مواد، تفت‌شان بدهید. شعله را کم کنید و لوبیا چیتی‌ها را اضافه کنید. سس را به سایر مواد بیفزایید و ۳ دقیقه اجازه دهید تا سس روی حرارت به خورد خوراک‌تان برود. هر وعده از این غذا حدود ۴۴۴ کیلوکالری انرژی،

۸ گرم چربی، ۴۵ میلی‌گرم کلسترول، ۶۶ گرم کربوهیدرات، ۲۸ گرم پروتئین، ۱۴ گرم فیبر، ۶۵۳ میلی‌گرم سدیم و ۹۸۷ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند حدود ۶۱ درصد از نیاز روزانه بدن به فولات، ۳۳ درصد به منیزیم، ۲۳ درصد به آهن و ۵۰ درصد به ویتامین A را هم تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.