آموزش درست کردن ساندویچ بسیار مغذی سالمون

آموزش درست کردن ساندویچ بسیار مغذی سالمون

طرز تهیه ساندویچ سالمون

معمولا ساندویچ یکی از غذاهای بسیار آسان و راحت میباشد و براحتی میتوانید آن را تهیه کنید مطلب زیر طرز تهیه یکی از خوشمزه ترین ساندویچ ها بنام سالمون را برایتان قرار داده ایم.

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه افرادی که ناهار یا شام با خود به محل کارشان می‌برند، این است که چه غذای ساده، مغذی و سالمی برای خود آماده کنند که حجم کم اما ارزش تغذیه‌ای بالایی برای تامین نیازهای روزانه بدنشان داشته باشد. یکی از بهترین پیشنهادهایی که می‌تواند تمام این خواسته‌ها را در خود جای بدهد،

تهیه ساندویچ سالمون است. تهیه ۴ عدد از این ساندویچ بسیار خوشمزه، تنها ۱۵ دقیقه از وقت شما را می‌گیرد. مواد اولیه ساندویچ سالمون شامل حدود ۴۰۰ گرم سالمون پخته بدون تیغ، یک‌چهارم فنجان پیاز قرمز خردشده، ۲ قاشق غذاخوری آبلیموی تازه، ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری فلفل،

۴ قاشق غذاخوری پنیر کم‌چرب، ۸ عدد نان تست سبوس‌دار، ۸ حلقه گوجه‌فرنگی تازه و چند برگ کاهو خرد شده می‌شود. طرز تهیه ساندویچ سرد سالمون هم به این صورت است که ابتدا باید سالمون، پیاز، آبلیمو، روغن زیتون و فلفل را در ظرفی با یکدیگر ترکیب کنید. روی ۴ عدد از نان‌های تست، پنیر کم‌چرب بمالید و سپس مخلوط سالمون را روی پنیرها بکشید. ۲ ورق گوجه و مقداری کاهو روی مواد قرار دهید و با نان تست دیگری، ساندویچ خود را کامل کنید.

هر عدد از این ساندویچ‌ها حدود ۲۸۶ کیلوکالری انرژی، ۹ گرم چربی، ۳۴ میلی‌گرم کلسترول، ۲۹ گرم کربوهیدرات، ۲۲ گرم پروتئین، ۴ گرم فیبر، ۶۴۵ میلی‌گرم سدیم و ۲۶۲ میلی‌گرم پتاسیم دارد. یک عدد از این ساندویچ‌ها می‌توانند ۲۲ درصد از نیاز روزانه بدن شما به فولات و ۱۷ درصد به آهن و ویتامین C را تامین کنند و منبع خوبی برای دریافت اسیدهای چرب امگا۳ هم باشند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *