آموزش لایه‌برداری استرچ مارک ها

آموزش لایه‌برداری استرچ مارک ها

اگر می خواهید از شر استرچ مارک های روی بدنتان خلاص شوید پیشنهاد می کنیم به این مطلب نگاهی بیندازید در این مطلب با روش لایه برداری انواع استرچ مارک ها آشنا خواهید شد. مراحل انجام آن لایه برداری استرچ مارک ها در این بخش در اختیارتان قرار داده خواهند شد.

بسیاری از روش‌های درمانی برای مقابله با استرچ‌مارک‌ها، با هدف کاهش آن‌ها یا از بین بردن‌شان طراحی شده‌اند، اما واقعیت این است که هیچ درمان قطعی و مطمئنی برای از بین بردن کامل استرچ‌مارک‌ها وجود ندارد. پوست به زمان نیاز دارد تا کلاژن را بازسازی کند و به‌مرور زمان استرچ‌مارک‌ها را محو سازد.

شما می‌توانید با استفاده از روش‌های خاصی مثل لایه‌برداری به این فرآیند سرعت بیشتری بدهید. البته به خاطر داشته باشید که فقط باید از یک روش لایه‌برداری استفاده کنید، چون استفاده از روش‌های لایه‌برداری متعدد می‌تواند پوست را تحریک کند و باعث تشدید استرچ‌مارک‌ها شود.

در مرحله اول،روزانه باید از بِراش برای پوست استفاده کنید تا کیفیت بافت پوست را افزایش دهید و نمود ظاهری استرچ‌مارک‌ها را کمتر کنید. بهتر است که یک بِراش با موهای نرم انتخاب کنید و هر روز صبح قبل از دوش گرفتن، روی پوست پای خودتان بکشید. این حرکت باید رو به بالا باشد و سه تا پنج بار در هر قسمت پوست تکرار شود. ضربه زدن آرام روی پوست،جریان خون را به سمت لایه‌های بالایی پوست تحریک می‌کند و باعث می‌شود که ‌لایه‌های مُرده پوست به سمت بیرون حرکت کنند.

در مرحله دوم، روزانه باید از اسکراب لایه‌بردار در حمام استفاده کنید. بهتر است اسکرابی را انتخاب کنید که دانه‌های واضح و درشتی داشته باشد. بعد آن را به‌آرامی و با یک حرکت دایره‌ای روی پوست و قسمت‌های مختلف استرچ‌مارک‌ها بکشید. اسکراب اضافی را هم با آب بشویید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.