آموزش پخت سمبوسه رژیمی ویژه افراد رژیمی

آموزش پخت سمبوسه رژیمی ویژه افراد رژیمی

آموزش پخت سمبوسه رژیمی

در مطلب زیر طرز تهیه و یا آموزش پخت سمبوسه رژیمی را برایتان قرار داده ایم این سمبوسه بسیار خوشمزه و عالی کاملا رژیمی میباشد و تمامی افراد دارای رژیم براحتی میتوانند از این سمبوسه استفاده کنند و هیچ ضرری برای افراد دارای رژیم نداشته باشت که اید. امیدوارم که حتما این سمبوسه رژیمی را تهیه کنید و از طعم فوق العاده این سمبوسه لذت ببرید بنابراین بهتر است که این سمبوسه را تهیه کنید.

مواد لازم :
آرد : یک پیمانه
نخودسبز آب پز و له شده : نصف پیمانه
لوبیا سبز آب پز و ریز خرد شده : نصف پیمانه
برنج نیمه پخته : نصف پیمانه
فلفل سبز ریز خرد شده : ۲عدد
آب لیمو : ۲قاشق مرباخوری
شکر : یک قاشق مرباخوری
زنیان : یک قاشق مرباخوری
روغن : نصف قاشق مرباخوری
نمک و فلفل : به میزان کافی
روغن برای سرخ کردن

طرز تهیه :
آرد را با کمی آب ولرم مخلوط کنید تا خمیر نرم به دست بیاید. خمیر را به مدت ۱۵ دقیقه کنار بگذارید.در ماهیتابه ای، یک قاشق مرباخوری روغن بریزید و دانه های زنیان را در آن تفت دهید، سپس لوبیا سبز و نخود را اضافه کنید و کمی تفت دهید.در این مرحله آب لیمو، شکر، فلفل سبز، نمک و فلفل و برنج را نیز اضافه کنید و به مدت ۳تا۴ دقیقه تفت دهید،سپس از روی حرارت بردارید و بگذارید کمی خنک شود.

با کمی آرد و آب، مایه ای به غلظت خامه برای چسباندن لبه های خمیر تهیه کنید و کنار بگذارید.سپس از خمیر به دست آمده، ۸تا ۱۰ نان گرد و نازک تهیه کنید.درصورت تمایل هر کدام از نان ها را به صورت قیف تا کنید در انتهای آن کمی مایه بریزید و تا بزنید، داخل آن را با مواد پر کنید و لبه آن را ببندید سپس آن را در روغن داغ سرخ و با سس دلخواه سرو کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.