آموزش پخت کوکو مرغ با یک روش کاملا جدید و آسان

آموزش پخت کوکو مرغ با یک روش کاملا جدید و آسان

آموزش پخت کوکو مرغ

برای پیشگیری از افسردگی میتوانید از زعفران درون هر غذایی استفاده کنید آموزش پخت کوکو مرغ عنوان غذای زیر است که میتوانید درون این کوکو از زعفران استفاده کنید تا هم طعم بسیار عالی به این غذا بدهید و هم از خواص. این گیاه عالی برخوردار شوید

مواد لازم:
سینه مرغ: یک‌دوم پیمانه
تخم‌مرغ: ۲ عدد
پیاز: ۲ عدد متوسط
زعفران ساییده: یک‌هشتم قاشق چایخوری
نمک و فلفل به مقدار لازم.

آموزش پخت کوکو مرغ
مقدار تعیین شده از سینه مرغ را با یک لیوان آب و یک عدد پیاز خلال شده و نمک و فلفل بپزید تا آب آن به خوردش برود. پس از سرد شدن، استخوان‌های آن را جدا و گوشت آن را با چاقو خرد کنید. حالا پیاز دیگر را خلال کرده و در روغن سرخ کنید. تخم مرغ‌ها را در ظرفی بشکنید و خوب هم بزنید و کمی نمک و فلفل به آن اضافه کنید. سپس زعفران ساییده (که در مقداری آب جوش حل کرده‌اید)، پیاز سرخ شده و مرغ خرد شده را داخل تخم مرغ‌ها بریزید و مواد را خوب با هم مخلوط کنید. سپس مقداری روغن در تابه بریزید و پس از داغ شدن، مواد را درون آن بریزید و اجازه دهید تا دو طرف آن کاملا سرخ شود.

خواص زعفران:

مصرف زعفران در پیشگیری از بروز افسردگی موثر است. بر اساس تحقیقات امروزی نیز نتیجه گرفته شده است که زعفران دارای خواص ضد افسردگی است و این در حالی است که بر اساس تب سنتی به زعفران خواص فرح بخشی و خنده آوری نیز نسبت داده اند. بر طبق نتایج این تحقیقات استفاده از زعفران در غذا و نوشیدن حداقل یک فنجان چای زعفران برای تمدد اعصاب توصیه می شود. زعفران افزایش دهنده تمرکز حواس است و در پیشگیری از آلزایمر و پارکیسون موثر می باشد زعفران در درمان دردهای عصبی و کم خوابی موثر می باشد.
مصرف بی رویه زعفران مضر می باشد و باعث استفراغ، کاهش ضربان قلب، خون ریزی از بینی، خون ریزی از پلک ها و لب و موجب سر گیجه، بی حالی، زردی پوست و عوارض خطرناک دیگر می شود که این عواقب حتی می تواند منجر به مرگ شود.

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *