آموزش پخت مرغ قهوه‌ای با طعمی جذاب

آموزش پخت مرغ قهوه‌ای با طعمی جذاب

آموزش پخت مرغ قهوه ای

در مطلب زیر طرز تهیه یک مرغ جدید و با طعمی متفاوت بنام مرغ قهوه ای را برایتان قرار داده ایم ماین نوع مرغ طعمی بسیار متفاوت و خوشمزه دارد که بسیار خوشمزه می باشد امیدوارم که این غذا را دوست داشته باشید.

مرغ قهوه‌ای، غذایی با کالری متوسط و مناسب برای وعده ناهار یا شام است که می‌تواند طعم جدید و جذابی از مرغ را به شما ارائه دهد. برای تهیه این خوراک خوش‌طعم برای ۴ نفر به حدود ۵۵۰ گرم ران مرغ بدون پوست و استخوان، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری نمک، یک‌چهارم قاشق چای‌خوری فلفل،

۲ قاشق غذاخوری روغن کانولا، ۳ حبه سیر، ۱ قاشق غذاخوری پودر چیلی، نصف قاشق چای‌خوری زیره سبز، نصف قاشق چای‌خوری دارچین، ۲۵۰ گرم سس گوجه فرنگی، نصف فنجان آب مرغ کم‌نمک، یک‌چهارم فنجان شکلات تخته‌ای کم‌شیرین، ۱ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی و ۱ قاشق غذاخوری کنجد بوداده نیاز داریم.

برای آماده کردن این غذا، ابتدا مرغ‌ها را با یک‌هشتم قاشق چای‌خوری نمک و فلفل با یکدیگر مخلوط کنید. ۱ قاشق غذاخوری از روغن را در تابه نچسبی گرم کنید. هر طرف مرغ‌ها را حدود ۴ دقیقه در تابه تفت بدهید. مرغ‌ها را از تابه خارج کنید. باقی روغن را داخل تابه بریزید. سیر، چیلی، زیره، دارچین و باقی نمک را به روغن داخل تابه بیفزایید.

۳۰ ثانیه ادویه‌ها را با سیر تفت بدهید. حالا، سس گوجه، آب مرغ، شکلات و کره بادام زمینی را اضافه کنید. مرغ‌ها را داخل تابه بیندازید تا آغشته به سس شوند. حدود ۵ دقیقه اجازه دهید تا سس به خورد مرغ برود و با حرات ملایم، تاحدی غلیظ بشود. پس از سرو، کنجد را روی مرغ‌ها بپاشید. هر وعده از این غذا حدود ۳۸۲ کیلوکالری انرژی، ۲۴ گرم چربی،

۹۴ میلی‌گرم کلسترول،‌۱۴ گرم کربوهیدرات، ۶ گرم قند افزوده، ۳۰ گرم پروتئین، ۳ گرم فیبر، ۶۳۴ میلی‌گرم سدیم و ۵۳۶ میلی‌گرم پتاسیم دارد. ضمن اینکه می‌تواند حدود ۲۳ درصد از نیاز روزانه بدن به روی، ۱۹ درصد به آهن، ۱۷ درصد به منیزیم، ۱۵ درصد به پتاسیم و ۱۸ درصد به ویتامین A را هم تامین کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.