آموزش پول در آوردن از تلگرام

آموزش پول در آوردن از تلگرام

پول در آوردن از تلگرام به چه صورت است؟

اگر بخواهیم از تلگرام کسب درآمد کنیم چگونه امکان پذیر است. در این بخش یاد میگیرید که روش های پول در آوردن از تلگرام به چه صورت است. با این آموزش، با کمی علاقه و پشتکار می توانید پول در آوردن از تلگرام را تجربه کنید.

یکی از راه هایی که می توانید از شبکه اجتماعی تلگرام درآمدزایی کنید، داشتن یک کانال جذاب و پرطرفدار است. می توانید کانال با موضوعاتی که عام مردم دوست دارند بسازید و در آن مطالب جذاب و مربوط به کانال قرار دهید.

نکته: در انتخاب اسم، آی دی و موضوعیت کانال خیلی توجه داشته باشید چون خیلی مهم است.

حتما این سوال برای شما پیش می آید که چگونه اعضای کانال تلگرام را افزایش دهیم؟ خب یکی از کارهایی که کمی پیچیده و سخت به حساب می آید جذب Member (عضو) برای Channel است. برای شروع دوستان و اقوام خود را Add کنید. شما برای شروع تا ۲۰۰ نفر اول را میتوانید بصورت دستی به کانال اضافه کنید.

بعد از این شما باید با کانال های دیگر تبادل انجام دهید. یعنی در ساعت و مدت زمان مشخص با ادمین های دیگر کانال ها تبادل انجام بدهید. یعنی آن ها کانال شما را در کانال خود تبلیغ کنند و شما برای کانال آنها در کانالتان تبلیغات کنید. به این صورت می توانید به افزایش ممبر در تلگرام کمک کنید.

یکی از مهم ترین های ادمین بودن این است که مطالب، عکس ها و کلیپ هایی که میگذارید واقعا جذاب باشد و تا حد امکان جدید باشد و از گذاشتن مطالب کم طرفدار و تکراری پرهیز کنید.

بعد از اینکه تعداد ممبرهای شما افزایش پیدا کرد، افراد، شرکت ها و … به شما تبلیغ می دهند یعنی تبلیغ آن ها را در کانال خود قرار می دهید و بابت اینکار از آن ها هزینه دریافت می کنید.

چند ایده ی خوب برای پول در آوردن از تلگرام: ۱- کانال مربوط به اخبار، گردشگری و … شهر خودتان ایده ی خوبی است بخصوص در شهرهای بزرگ درآمد خوبی دارد. کسب و کارهای مختلف در شهرتان مشتری شما می شوند. ۲- کانال های سرگرمی و تفریحی هم طرفدار خیلی زیادی دارد. ۳- کانال های اخبار، حوادث، ورزشی و … که طرفدار زیادی دارد را برای موضوعیت کار خود انتخاب کنید. برای انتخاب موضوع کانال یک تحقیق و بررسی بکنید به نتایج خوبی خواهید رسید. ۴- کانال هایی که مربوط با خانم ها است درآمدزا تر است.

این نوع درآمد، برای بسیاری از خانم ها و آقایان یک درآمد میلیونی و عالی را ایجاد کرده است. ما کانال هایی را می شناسیم که ماهی بالای ۳۰ میلیون تومن از کانال تلگرام خود درآمد دارند.

امیدواریم این آموزش برای شما مفید واقع شده باشد و به کسب درآمد میلیونی تبدیل شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *