آیا اختلال در نعوظ ارتباطی به پدر شدن دارد؟

آیا اختلال در نعوظ ارتباطی به پدر شدن دارد؟

رابطه بین نعوظ و پدر شدن

در مطلب زیر در مورد رابطه بین نعوظ و پدر شدن برایتان مطلب گذاشته ایم آیا بین نعوظ و پدر شدن مردان می تواند ارتباطی باشد یا پدر شدن میتواند این اختلال را حل کند یا خیر؟ در مطلب زیر بتمامی این سوالات پاسخ داده شده است.

احساسات مردان با توانایی نعوظ آن‌ها به‌طور اجتناب‌ناپذیری مرتبط است، و می‌تواند بر روی واکنش جنسی و لذت مردان، تاثیر بگذارد. یکی از اتفاقاتی که می‌تواند باعث اختلال نعوظ در میان مردان شود، بچه‌دار شدن است. در واقع، پدر شدن می‌تواند باعث تغییرات در احساساتی شود که مردان نسبت به خودشان و همسرشان دارند.

ممکن است مردان نتوانند به‌راحتی همسرشان را به‌عنوان کسی غیر از مادر ببینند، یا خودشان را به‌عنوان کسی غیر از پدر بشناسند. این وضعیت به‌خصوص برای مردانی اتفاق می‌افتد که برای اولین بار پدر شده‌اند. رکود اقتصادی جهان امروز باعث شده است که بسیاری از مردان، شغل‌شان را از دست بدهند. این وضعیت می‌تواند بر روی احساسات مردان،

تاثیر منفی و مخربی بگذارد، و در نهایت منجر به احساس ناتوانی جنسی و بی‌ارزشی شود. در واقع، احساس ارزشمند بودن مردان با توانایی آن‌ها برای مراقبت از کسانی که دوست‌شان دارند، مرتبط است؛ و موقعی که مردی نتواند زندگی خوبی برای خانواده‌اش فراهم کند، ممکن است احساس اختگی کند و نتواند عملکرد جنسی مطلوبی داشته باشد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.