آیا افزایش سن در کاهش میل جنسی دخیل می باشد؟

آیا افزایش سن در کاهش میل جنسی دخیل می باشد؟

تاثیر سن افراد در بی میلی جنسی

در مطلب زیر در مورد بالارفتن سن آقایان و کاهش بی میلی جنسی در آنها صحبت کرده و این سوال در ابتدا نطرح می شود که آیا افزایش سن در کاهش میل جنسی تاثیر گذار است یا خیر؟

این‌ طبیعی است که با بالاتر رفتن سن، تغییراتی در وضعیت بدن و میل جنسی انسان‌ها ایجاد شود. اما همه تغییرات بد نیستند یا نشانه این نیستند که شما مشکلی دارید. تغییرات اصلی‌ای که افراد تجربه می‌کنند، بیشتر این موارد را شامل می‌شود. تغییرات در نعوظ مردان: دیگر نمی‌توانید

مثل همیشه به حالت نعوظ عادی برسید و شاید زمان بیشتری نیاز داشته باشید. حتی ممکن است حالت نعوظ را قبل از رسیدن به اوج لذت جنسی از دست بدهید. به این مشکلات، اختلال نعوظ می‌گویند. اختلال نعوظ با افزایش سن بیشتر می‌شود: این مشکل، بیشتر به‌خاطر کند شدن جریان خون در ناحیه آلت مردانه است.

یا این‌که بدن مردان تستوسترون کم‌تری تولید می‌کند. مشکلاتی مثل دیابت، افسردگی، بیماری‌های قلبی و فشار خون بالا، باعث بدتر شدن اختلال نعوظ می‌شوند. حتی گاهی اوقات، داروهایی که برای درمان این بیماری‌ها استفاده می‌شود، خودشان باعث مشکلات اختلال نعوظ می‌شوند.

اوج لذت جنسی ضعیف‌تر می‌شود: خیلی از مردان بالای ۴۰ سال می‌گویند که اوج لذت جنسی‌شان ضعیف‌تر شده است و در انزال مشکل پیدا کرده‌اند. این تغییرات به‌خاطر بالا رفتن سن اتفاق می‌افتد و لازم نیست خودتان را سرزنش کنید. همه این اتفاقات بیشتر به‌خاطر کم

شدن میزان تستوسترون اتفاق می‌افتد، اما این تنها دلیل نیست. با افزایش سن افراد، عوامل استرس‌زا مثل کسب درآمد، بچه‌داری و فشار کاری باعث شدیدتر شدن این اختلالات می‌شوند و وضعیت را سخت‌تر می‌کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.