آیا امکان وجود آلرژی نسبت به مایع منی وجود دارد؟

آیا امکان وجود آلرژی نسبت به مایع منی وجود دارد؟

چرا آلرژی نسبت به رابطه جنسی وجود دارد؟

امروزه بدلیل وجود مصرف داروها و غذاهای شیمیایی آلرژی نسبت به همه چیز بوجودآمده است که یکی از این آلرژی ها که شاید برایتان عجیب باشد آلرژی نسبت به رابطه جنسی و مایع منی می باشد.

شاید بعضی‌ها از خودشان پرسیده باشند که واقعا ممکن است کسی از نظر فیزیکی به رابطه جنسی آلرژی داشته باشد؟ پاسخ متخصصان به این سوال مثبت است. در واقع فقط یک نفر در هر ۴۰ هزار خانم به مایع منی حساسیت دارد، و یکی از متخصصان می‌گوید که اگرچه این حساسیت نادر است اما احتمال آن وجود دارد.

مایع منی در این آلرژی، تعادل pH واژن را تغییر می‌دهد، و در نتیجه باعث مشکلاتی مثل التهاب، ‌ترشح غیرطبیعی، کهیر و تورم می‌شود. ضمن این‌که اگر کسی نسبت به غذای خاصی آلرژی شدید داشته باشد (مثل بادام‌زمینی)، و همسرش اخیرا قبل از رابطه جنسی همان غذا را خورده باشد،

با مشکل مواجه خواهد شد. در واقع اگر منی همسرتان در این شرایط با شما برخوردی داشته باشد، شرایطی ایجاد می‌شود که انگار خودتان همان غذا را خورده‌اید، و با بعضی علائم آلرژی مواجه خواهید شد. به همین دلیل، بهترین راه برای کاهش علائم آلرژی از طریق مایع منی، این است که از کاندوم استفاده کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *