آیا بیماری دیابت بر رابطه جنسی تاثیر گذار است؟

آیا بیماری دیابت بر رابطه جنسی تاثیر گذار است؟

تاثیر بیماری دیابت بر روی رابطه جنسی

در مطلب زیر بیماری دیابت مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است و در ابتدا این موضوع و سوال مطرح می شود که آیا بیماری دیابت بر روی رابطه جنسی تاثیر گذار است یا خیر؟

ابتلا به بیماری دیابت، احتمال مواجه شدن با اختلال در عملکرد جنسی را افزایش می‌دهد. بیماری دیابت می‌تواند علت شکل‌گیری مشکلات مهمی در مردان و زنانی باشد، مثل اختلال در نعوظ، کاهش میل جنسی،‌ خشکی واژن به‌علت آسیب‌های عصبی و ناتوانی در رسیدن به اوج لذت جنسی.

روش‌های درمانی خاصی برای درمان بیماری دیابت وجود دارند که می‌توانند به بیماران دیابتی کمک کنند. بنابراین، اگر شما هم یکی از افراد مبتلا به دیابت هستید که دچار اختلال در عملکرد جنسی شده‌اید، حتما درباره این موضوع با پزشک مشورت کنید. مردانی که عمل جراحی پروستاتکتومی را انجام می‌دهند،

باید بدانند که بعد از این کار، مایع منی به داخل مثانه آن‌ها انزال می‌شود. البته احساس اوج لذت جنسی همچنان مثل قبل باقی می‌ماند. این روند رایج و طبیعی است. خوش‌بختانه، بیمارانی که امروزه پروستاتکتومی انجام می‌دهند، اطلاعات بیشتری درباره این موضوع در اختیار دارند. همراه با افزایش سن، احتمال این‌که به مصرف منظم داروها نیاز پیدا کنید،

بیشتر از قبل می‌شود. انواع داروها دارای عوارض جانبی مختلفی هستند. بنابراین، ترکیب شدن آن‌ها با هم، این عوارض را بیشتر می‌کند. وقتی که داروی جدیدی به برنامه درمانی شما اضافه می‌شود، باید هر گونه تغییر تازه‌ و نامطلوبی را به اطلاع پزشک برسانید. پزشک می‌تواند داروی جایگزینی را برای شما تجویز کند که روی عملکرد جنسی شما تاثیر منفی نگذارد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.