آیا ترک سیگار هزینه زیادی دارد یا خیر؟

آیا ترک سیگار هزینه زیادی دارد یا خیر؟

هزینه ترک سیگار

در مطلب زیر در مورد ترک سیگار صحبت شده است متاسفانه برخی از افراد فکر می کنند که ترک کردن سیگار هزینه بسیار زیادی برای فرد دارد در صورتیکه اصلا اینگونه نمی باشد.

بعضی از افرادی که نسبت به ترک کردن سیگار بی‌اعتنایی می‌کنند، این‌طور فکر می‌کنند که ترک سیگار، هزینه مالی خیلی زیادی دارد. آمارهای مختلفی هستند که نشان می‌دهند هزینه ترک کردن سیگار در مقایسه با هزینه‌ای که سالانه برای سیگار کشیدن صرف می‌شود، واقعا کمتر است.

خصوصا افرادی که روزانه یک پاکت سیگار می‌کشند، سالانه پول زیادی را برای خریدن سیگار صرف می‌کنند. از طرف دیگر، مراکزی در سطح جهان وجود دارند که معمولا برخی داروهای ترک کردن سیگار را به‌صورت رایگان در اختیار افراد قرار می‌دهند. بنابراین کسانی که هزینه مالی زیاد را بهانه می‌کنند

تا همچنان به سیگار کشیدن ادامه بدهند، اصلا استدلال درستی ندارند. یکی از ترس‌هایی که مانع از ترک کردن سیگار می‌شود، ترس مربوط به زندگی اجتماعی افراد سیگاری است. بعضی افراد سیگاری فکر می‌کنند که اگر سیگار را ترک کنند، همه دوستان سیگاری‌شان را از دست می‌دهند. با این‌حال،

اگر به‌درستی و با دلایل محکم به دوستان‌تان بگویید که چرا ترک کردن سیگار برای شما مهم است و حتما باید این کار را انجام دهید، خواهید دید که دوستان‌تان هم از شما حمایت می‌کنند. در واقع، تصمیم جدی شما برای ترک کردن سیگار می‌تواند به دوستان‌تان هم این جسارت را بدهد که با شما همراه شوند و برای ترک کردن سیگار تلاش کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.