آیا زمین خوردن در دوران بارداری موجب سقط می شود؟

آیا زمین خوردن در دوران بارداری موجب سقط می شود؟

خطرات زمین خوردن در دوران بارداری

بعضی از بانوان در دوران بارداری دچار زمین خوردن و افتادن زمین می شوند در مطلب زیر این سوال مطرح می شود که آیا زمین خوردن و افتادن باعث سقط جین می شود.

افتادن در دوران بارداری، می‌تواند باعث ترس و وحشت شما شود. اما بدن شما طوری طراحی شده است که بتواند از جنین در حال رشدتان به خوبی محافظت کند. هرگونه آسیبی که در این دوران به شما وارد شود، باید به قدری جدی باشد که پیش از اینکه به جنین صدمه‌ای وارد کند، خودتان را به شدت زخمی کند. دیواره‌های رحم، عضلاتی بسیار ضخیم و قوی هستند

که جنین را در بر گرفته‌اند. مایع آمنیوتیک نیز مانند یک بالش عمل می‌کند. در طول هفته‌های نخست بارداری رحم، پشت استخوان لگن خاصره، محافظت بیشتری می‌شود. اگر در دوران بارداری افتادید، مطمئن باشید که هیچ خطری کودکتان را تهدید نمی‌کند. اگر نگران هستید می‌توانید با پزشکتان صحبت کنید و از سلامت جنین مطمئن شوید.

اما اگر در اواخر بارداری زمین بخورید، ممکن است در معرض خطر زایمان پیش از موعد قرار بگیرید. بنابراین در صورتی که با هر یک از علایم زیر روبه‌رو شدید، سریعا با پزشکتان تماس بگیرید: – اگر از ناحیه شکم، دچار جراحت یا خونریزی شده‌اید – اگر خونریزی از واژن دارید یا مایع از بدنتان خارج شده است

اگر احساس درد یا تحریک‌پذیری شدید در ناحیه شکم دارید – اگر با انقباضات رحمی روبه‌رو شده‌اید – اگر احساس می‌کنید تحرکات جنین کاهش یافته است در اکثر موارد، کودکتان سالم خواهد بود. اما پزشکتان تست‌هایی را انجام می‌دهد تا از سلامت او اطمینان پیدا کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.