عید نوروز و اثرات قابل توجه بر روان و سلامتی

اثرات قابل توجه بر روان و سلامتی

برخلاف بیشتر مردم که علاقه ی خاصی به دید و بازدید عید و آداب و رسوم این عید باستانی،  دارند ، بعضی از افراد هستند که این کار ها را کسل کننده و خسته کننده می دانند.

اما خوب است بدانند که چقدر این ایام در روان و سلامتی آنها اثر گذار است. دیدن دوستان قدیمی ، عیدی دادن و عیدی گرفتن ، دیدن سفره های هفت سین زیا و کلا زنده شدن طبیعت روح و روان انسان را هم زنده می کند.

به روان و سلامتی خود توجه کنیم

با نو شدن سال تاثیرات مثبت زیادی در روحیه افراد، روان و سلامتی  می توان دید. همه برای سال جدید خود برنامه های جدیدی لحاظ می کنند و از خداوند متعال آرزوهای جدیدی می کنند.

برای آرزوهای جدیدشان بیشتر تلاش می کنند و تصمیم می گیرند برای آرزوهای قبلی خودشان نیز تلاش بیشتری بکنند.  چه خوب است در سال جدید دگرگونی زیادی را در زندگی و اطراف خود ایجاد کنیم.

تغییرات مثبت زیباست و در روحیه و اعتماد به نفس و روان و سلامتی شما تاثیرات فوق العاده ای دارد. اول برای خود یک چک لیست تهیه کنید.

کارهای خود را برای سال جدید یادداشت کنید از اهداف گرفته تا کارهای عقب مانده که موفق به انجام آن ها نشده اید. برای آن ها برنامه ریزی کنید و از همه مهم تر اولویت بندی کنید.

با یک برنامه ریزی در زندگی به تمامی اهداف خود می رسید فقط باید جسور باشید و زود خسته نشوید. شما لیاقت بهترین بودن را دارید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.