ارزان‌ ترین هتل های آذربایجان و شهر باکو را بشناسید

ارزان‌ ترین هتل های آذربایجان و شهر باکو را بشناسید

 

معرفی ارزان‌ ترین هتل های آذربایجان

برای پیدا کردن ارزان ترین هتل‌ها در تورهای خارجی، دو دلیل بزرگ وجود دارد؛ دلیل اول به نوع برخورد گردشگران حرفه‌ای با امکانات هتلی باز می‌گردد که هتل را محلی برای چند ساعت استراحت می‌دانند! دلیل دوم که مهم‌تر از اولی‌ست به این نکته برمی‌گردد که بهتر است بیشترین سهم از هزینه‌های سفر، به کسب تجربه‌های جدید در جاذبه‌های طبیعی و تاریخی مقصد اختصاص یابند. ارزان ترین هتل های آذربایجان هم این نقش را به خوبی برای گردشگران بازی می‌کنند.

بدون تردید آذربایجان در سال های اخیر، جای خود را در میان گردشگران باز کرده‌ است؛ اما باید تحلیل کرد که چطور یک کشور طی چند سال خود را به چنین جایگاهی می‌رساند که از تمام جهان، گردشگران را جذب می‌کند. البته این موضوع بر هیچ‌کس پوشیده نیست که کشور آذربایجان ذخایر و پتانسیل‌های زیادی در حوزه توریسم داشته است، اما توسعه متداوم هم نقشی کلیدی در این زمینه بازی می‌کند. شاید پررنگ‌ترین نقش را بتوان به هتل‌ های آذربایجان داد؛

پس از اینکه بسیاری از کشورها به ضرورت جذب گردشگر و توسعه زیرساخت‌ها برای تبدیل شدن به مقاصد گردشگری پی بردند، دست به ساخت و سازهایی در حوزه مراکز اقامتی زدند و در چند سال اخیر آذربایجان هم با قدرت تمام در این مسیر گام برداشته است. امروز دیگر کسی در تور باکو مجبور نیست هتلی را انتخاب کند که مطابق با خواسته‌ها و سلایقش نباشد!

هتل‌های آذربایجان به اندازه‌ای پیشرفت کرده‌اند که در تمام استانداردهای جهانی حرف برای گفتن دارند؛ امکانات بسیار مطلوب و متنوعی برای این هتل‌ها در نظر گرفته شده است و همین موضوع هم باعث محبوبیت تورهای آذربایجان در میان گردشگران ایرانی شده است. حتی می‌توان به سادگی نتیجه گرفت که این هتل‌ها از بسیاری از هتل‌های کشورهای اطراف ایران شرایط بهتری دارند. به عنوان مثال، سطح امکانات و تجهیزات و همین‌طور طراحی و تزئینات یک هتل ۳ ستاره در آذربایجان، تفاوت‌های زیادی با یک هتل ۳ ستاره در ارمنستان دارد.

 

طبیعت کشور آذربایجان

 

از طرفی، این تنوع زیاد سبب شده است که تنوع مطلوبی هم در قیمت‌ها شکل بگیرد؛ اولین پیامد بسیار عالی تنوع در قیمت هتل‌ها، این است که گردشگران می‌‍توانند به راحتی در مورد بودجه سفر به آذربایجان تصمیم‌گیری کنند و امکان جستجوی محل اقامت، در بازه بزرگی از بودجه‌ها فراهم شود. البته سالیان سفر با سال‌ها تجربه در امر تورهای خارجی، همیشه به گردشگران توصیه می‌کند که در مورد امکانات اقامتی به سادگی و با عجله تصمیم نگیرند؛ چرا که ممکن است با جستجوی بیشتر بتوانند هتلی را انتخاب کنند که به تمام نیازهای‌شان پاسخ می‌دهد.

با این حال باز هم عده زیادی از گردشگران هستند که به دنبال ارزان‌ترین هتل‌های آذربایجان می‌گردند؛ این دسته که معمولاً شامل گردشگران حرفه‌ای‌تر هم می‌شود، کسانی هستند که به هتل صرفاً به عنوان یک محل استراحت موقتی نگاه می‌کنند و مایل‌اند که بیشترین زمان از سفر خود را به گشت و گذار و کسب تجربه‌های جدید در فضاهای خارج از هتل بگذرانند. این گردشگران هیچ‌وقت هتل‌های گران قیمت تجملی را انتخاب نمی‌کنند و در روز بیشتر از هفت هشت ساعت در هتل‌ها نیستند!

نیازی به نگرانی نیست! این دسته از گردشگران و بسیاری از خانواده‌ها که علاقمند به صرف هزینه کمتری برای هتل هستند، انتخاب‌های زیادی از میان هتل‌های آذربایجان دارند و می‌توانند به راحتی هتل موردعلاقه‌شان را انتخاب کنند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.