ارزش تغذیه ای فلفل سرانو

ارزش تغذیه ای فلفل سرانو

فلفل سرانو معمولا کوچک است (حدود ۲ اینچ) و سبز رنگ است.مقدار کپسایسین فلفل سرانو بیشتر است. می توانید از این فلفل  برای درمان و جلوگیری از بیماری قلبی, کاهش کلسترول استفاده کنید.  فلفل سرانو بیشتر در غذاهای مکزیکی  استفاده می شود فلفل سرانو کم چرب هستند.به طور متوسط،  سروانو حاوی  ۰.۴ گرم چربی در هر ۱۰۰ گرم  است. اگر  از طرفداران مواد غذایی کم چرب هستید از این فلفل در رژیم غذایی استفاده کنید و تنها ۳۴ کالری، با مقدار زیادی از ویتامین ها و مواد معدنی داراست

فلفل سرانو  کم کالری برای کاهش وزن عالی است

ترکیبات مفید فلفل سرانو

این  فلفل همچنین شامل انواع ترکیباتی است که برای سلامتی توصیه شده است :

    ویتامین ها: این فلفل منبع خوبی از ویتامین A هستند.   تقریبا ۲۰ درصد از مصرف روزانه توصیه شده ویتامین A  را از ۱۰۰ گرم  این فلفل دریافت میکنید. ویتامین آ موجود در این فلفل  با سنتز گلبول های قرمز  به تقویت سیستم ایمنی بدن  کمک می کند. ویتامین C نیز برای تقویت سیستم ایمنی بدن  مهم است و ۱۰۰ گرم  از این فلفل حدود ۷۴ درصد از نیاز روزانه ویتامین C  را تامین می کند. ویتامین B6 یکی دیگر از ویتامین های مهم است که بدن را قادر می سازد تا انتقال دهنده های عصبی تولید کند و همچنین اطمینان حاصل شود که چربی و پروتئین آن متابولیزه می شود.
مواد معدنی: ۱۰۰ گرم  ازاین فلفل ۴ درصد آهن روزانه و ۵ درصد منیزیم روزانه را فراهم می کند. آهن برای ساخت گلبول های قرمز در بدن نقش مهمی دارد که اکسیژن را به سایر قسمت های بدن می رساند. منیزیم برای سیستم عصبی، انقباض عضلانی و انعقاد خون اهمیت بسیاری دارد.
 فیبر : در هر صد گرم از این  فلفل  ۳.۷ گرم فیبر وجود دارد. فیبر برای سلامتی بسیار توصیه شده است  که فواید آن شامل کنترل قند خون و کلسترول  است. فیبر با لیپوپروتئین با چگالی کم ارتباط دارد ، جذب شکر بدن  را کاهش می دهد و این کمک می کند تاقند خون کنترل شود

فواید فلفل سرانو 

بهبود فشار خون
جلوگیری از دیابت نوع ۲
تقویت  قلب
درمان التهاب مفاصل
کاهش درد
درمان استرس
تقویت سیستم ایمنی بدن
مراقبت از پوست
جلوگیری از کم خونی
کاهش خطر ابتلا به سرطان
درمان آرتروز
بهبود هضم
جلوگیری درد عضلات
درمان زونا
مواد فعال در این می تواند اثرات ضد التهابی زیادی بر روی بدن داشته باشد. با محتوای آهن و منیزیم  می توانند سطوح هورمونی را بهبود بخشد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *