از ریزش موی کششی چه میدانید؟

از ریزش موی کششی چه میدانید؟

از محکم بستن موهایتان خودداری کنید این کار باعث آسیب رسیدن به سلامت پوست سر و اعث ریزش موی شما خواهد شد بستن موها با کش و کشیدگی آن ها تاثیر زیادی در این عارضه خواهد گذاشت سعی کنید با موهایتان با ملایمت رفتار کنید.

این کارها را با موهای خود نکنید! (از موهای خود محاظت کنید)

وقتی موهای‌تان را برای مدل دُم‌اسبی با کِش‌های سفت و محکم می‌بندید، فشار ناشی از آن می‌تواند کوتیکول‌های محافظ را از موها جدا کند و در نهایت باعث شکستگی موهای شما شود. بررسی‌های محققان نشان می‌دهد هرچیزی که برای مدت طولانی،فشار زیادی به فولیکول‌های مو وارد کند، مثل بافت‌ها یا اکستنشن‌ها، می‌تواند موها را از ریشه دربیاورد و در نتیجه ریزش موی کششی (traction alopecia) ایجاد کند که گاهی اوقات دائمی است.

بنابراین نباید از هر وسیله‌ای برای بستن یا نگه داشتن موها مثل انواع تِل‌ها و کِش‌ها استفاده کنید. شاید این وسایل ریز در ظاهر بی‌اهمیت به نظر برسند،اما اگر استاندارد نباشند، واقعا می‌توانند به موهای شما آسیب برسانند. به همین دلیل اگر به این وسایل نیاز داشتید، حتما به داروخانه و مراکزی مراجعه کنید که وسایل استاندارد می‌فروشند. اگر بعد از استفاده کردن این وسایل در آرایشگاه‌ها یا سالن‌های زیبایی، متوجه شدید که خیلی سِفت و محکم هستندو موهای شما را تحت فشار قرار داده‌اند، حتما از آرایشگر بخواهید که این مشکل را برطرف کند. وقتی از اکستنشن‌ها یا بافت‌ها استفاده می‌کنید، نباید به پوست سرتان فشار بیاورند. ضمنا نباید باعث ایجاد سردرد یا التهاب در ناحیه سر شما شوند. اگر با چنین مشکلاتی مواجه شدید، حتما آن را جدی بگیرید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *