از سکسومنیا تا عوارض بیشمار آن

از سکسومنیا تا عوارض بیشمار آن

عوارض سکسومنیا

سکسومنیا یا همان داشتن رابطه جنسی در خواب عوارض و زیان های بسیاری برای فرد بهمراه دارد که در مطلب زیر به زیان های بیشمار سکسومنیا اشاره شده است .

به نظر متخصصان، سکسومنیا یا رابطه جنسی در حین خواب، می‌تواند باعث بروز مشکلات در رابطه زناشویی شود و رضایت‌مندی زوج‌ها را از رابطه‌شان پایین بیاورد. ممکن است که همسر فرد مبتلا به سکسومنیا، اصلا دوست نداشته باشد که در این حالت رابطه جنسی با همسرش برقرار کند،

و حتی ممکن است شدت این نارضایتی به حدی برسد که یکی از طرفین احساس کند با مشارکت در این کار، قربانی همسرش شده است. ضمن این‌که فردی که مبتلا به سکسومنیا است، به همسرش اجازه نمی‌دهد درست بخواهد، و همسرش را با کمبود خواب مواجه می‌کند. در واقع سکسومنیا می‌تواند

شرایطی را ایجاد کند که زوج‌ها همیشه حالت خسته و ناراحت داشته باشند. ضمن این‌که این افراد از نظر جنسی دچار خلأ می‌شوند. در واقع وقتی انسان‌ها بیدار هستند، می‌دانند که به همسرشان علاقه دارند یا نه، و حتی بعضی افراد در بیداری علاقه‌ای به رابطه جنسی نشان نمی‌دهند.

اما وقتی که همین فرد در حین خواب دچار حالت سکسومنیا می‌شوند، همسرش فکر می‌کند که آیا واقعا می‌داند با من رابطه جنسی برقرار کرده است و آیا به من علاقه دارد؟ این مشکلات می‌توانند در نهایت باعث ایجاد فضای منفی در رابطه زوج‌ها شود که نتایج خوبی نخواهد داشت.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *