از شیوه‌های عشق‌ورزی غیر کلامی چه میدانید؟

از شیوه‌های عشق‌ورزی غیر کلامی چه میدانید؟

عشق غیر کلامی چیست؟

گاهی بعضی از زوج های جوان نمیتوانند بطور کلامی عشق خود را ابراز کنند و زبانشان قادر به گفتن کلمات محبت آمیز نمی باشد و آنها عشق و دوست داشتنشان را از طریق های دیگر ابراز می کنند.

برخی از افراد متاهل فکر می‌کنند که عشق همسرشان فقط با گفتن جملات عاشقانه مشخص می‌شود، اما عشق فراتر از کلمات است. همین نکته ما را ملزم می‌کند به این‌که علاقه‌مندی‌ها و اولویت‌های همسرمان را جدی بگیریم. مثلا اگر شما به یک کتاب خاص علاقه داشته باشید و همسرتان همان کتاب را به‌عنوان هدیه برای شما تهیه کند،

پس عشق درونش را به شما ابراز کرده است. انسان‌ها از روش‌های مختلفی برای ابراز عشق به همسرشان استفاده می‌کنند. این روش‌های مختلف ابراز عشق را می‌توان به زبان‌های مختلف عشق‌ورزی تعبیر کرد. وقتی که ما واقعا همسرمان را دوست داشته باشیم، سعی می‌کنیم درباره علاقه‌مندی‌ها و اولویت‌های او بهتر عمل کنیم.

یکی از زبان‌های عشق‌ورزی، نشان دادن آن است. برخی انسان‌ها می‌خواهند عشق را در عمل و رفتار ببینند. مثلا ممکن است از همسرتان شنیده باشید که چنین جملاتی را به زبان آورده باشد: «اگه من رو دوست داری، پس کمک کن خونه رو مرتب کنم»، «اگه من رو دوست داری، به بچه‌ها کمک کن» و… . برای برخی انسان‌ها،

رفتارها و اعمال خیلی مهم‌تر و معنادارتر از کلمات هستند. یکی از زبان‌های دیگر عشق‌ورزی، گفتن آن است. برخی از افراد متاهل واقعا دوست دارند که کلمات محبت‌آمیزی از زبان همسرشان بشنوند. برخی از آن‌ها به شنیدن روزانه این کلمات نیاز دارند و نمی‌توانند بدون آن زندگی کنند. با این‌حال، برخی از انسان‌ها نیز فکر می‌کنند که کلمات برای بیان عشق به همسر کافی نیستند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.