از فواید روغنهای سرد فشرده برای پوست

از فواید روغنهای سرد فشرده برای پوست

اگر از روغن های مناسب برای پوستتان استفاده کنید می توانید در مقابله با پیری پوستتان موثر باشید روغن های سردفشرده از بهترین گزینه ها در این زمینه می باشند که باعث بازسازی سریع‌تر پوست و تقویت آن خواهند شد.

شاید استفاده از روغن برای پوست به‌عنوان نوعی ترفند زیبایی عجیب به نظر برسد، اما امروزه نمی‌توان تاثیر مثبت این کار را انکار کرد. مردم معمولا تصور می‌کنند که استفاده از روغن برای پوست باعث چرب شدن پوست می‌شود و آن را مستعد بروز جوش‌ها می‌کند. با این‌حال، واقعیت این است که استفاده از روغن‌های مناسب برای پوست،نقش موثری در متعادل‌سازی چربی‌های پوست دارد. روغن‌های مناسب می‌توانند نشانه‌های پیری را کاهش دهند و با ترمیم بافت پوست کاری کنند که پوست شما سالم‌تر و صاف‌تر به نظر برسد. متخصصان توصیه می‌کنند که موقع انتخاب روغن مناسب برای پوست، حتما سراغ روغن‌هایی بروید که سردفشرده هستند.

دلیلش این است که روغن‌های سردفشرده حاوی میزان بیشتری از آنتی‌اکسیدان‌ها و اسیدهای چرب ضروری هستند. استفاده از این محصولات خاص با نتایج مثبتی همراه است: افزایش میزان سلول‌ها، بازسازی سریع‌تر پوست و تقویت قابلیت پوست برای بهبود یافتن. برخی از افراد هنوز هم با دیدن کلمه «اسید» بر روی جعبه محصولات آرایشی و بهداشتی ‌از خرید آن محصول صرف نظر می‌کنند،اما چنین تصوری اصلا با واقعیت تطابق ندارد. اتفاقا بهترین کار برای لایه‌برداری موفق و مطلوب، استفاده از محصولاتی است که حاوی اسید گلیکولیک باشند. این عنصر خاص در بسیاری از کرم‌ها و سرم‌ها به کار می‌رود و به‌عنوان نوعی عنصر جوان‌کننده شناخته می‌شود. پوست انسان دارای گیرنده‌های اسید گلیکولیک نیست. بنابراین اسید گلیکولیک، لایه‌های آسیب‌دیده پوست را از بین می‌برد و بدن می‌تواند لایه‌های جدید را جایگزین آن‌ها کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *