از مواد مخدر شیشه چه میدانید؟

از مواد مخدر شیشه چه میدانید؟

تاثیرات شیشه بر فرد

در مطلب زیر در مورد تاثیرات بیشمار ماده مخدر شیشه صحبت شده است این مواد مخدر بسیار خطرناک و همواره با عوارض بسیار زیادی همراه می باشد.

شیشه (کریستال)، نام رایجی است که برای نوعی ماده مخدر به‌نام مت‌آمفتامین کریستال استفاده می‌شود. این ماده مخدر قوی و بسیار اعتیادآور، سیستم عصبی مرکزی را تحت تاثیر منفی خودش قرار می‌دهد. شیشه، به‌صورت تکه‌های شفاف یا سنگ‌های آبی و سفید براق وجود دارد و از طریق روش‌های مختلفی مصرف می‌شود.

مت‌آمفتامین، نوعی محرک ساخته انسان است که سال‌ها پیش تولید شده است. در جریان جنگ جهانی دوم، به سربازان مت‌آمفتامین داده می‌شد تا آن‌ها را بیدار نگه دارند. برخی افراد از آن برای کاهش وزن یا برطرف کردن افسردگی استفاده می‌کرده‌اند و می‌کنند. با این‌حال،‌ امروزه تنها محصول قانونی این ماده،

قرص‌هایی است که برای درمان چاقی یا اختلال نقص توجه و بیش‌فعالی (ADHD) همراه با نسخه پزشک به فروش می‌رسند و به ندرت از آن‌ها استفاده می‌شود. شیشه با استفاده از عنصر خاصی به‌نام پزودوافدرین ساخته می‌شود که در بسیاری از داروهای سرماخوردگی نیز وجود دارد و به تسکین احتقان کمک می‌کند.

در کشوری مثل ایالات متحده آمریکا، دولت مستقیما روی فرآیند تهیه داروهایی که از این مواد استفاده می‌کنند، نظارت دارد. ساختن مت‌آمفتامین، فرآیند بسیار خطرناکی دارد، چون با مواد شیمیایی خاصی درگیر است. این مواد شیمیایی علاوه بر سمی بودن، می‌توانند باعث انفجار شوند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *