افزایش انرژی در ساعات اولیه صبح

افزایش انرژی در ساعات اولیه صبح

برای افزایش انرژیتان در ساعات اولیه صبح از چه روش هایی باید کمک بگیرید؟ سعی کنید وقتتان را با مشاهده شبکه های اجتماعی پر نکنید و ایمیل خود را نیز چک نکنید. با تعیین هدف در زندگیتان می توانید باعث افزایش انرژی خود در طول روز شوید.

ممکن است رسیدگی به کارهای آسان در اوایل صبح مثل چک کردن ایمیل‌ها، وسوسه‌برانگیز به نظر برسد، اما کار هوشمندانه این است که اول کارهای اصلی و بزرگ‌تر را در محل کارتان انجام دهید. به نظر متخصصان، کسانی که در محل کار به وظایف اصلی و مهم‌شان رسیدگی می‌کنند، سریع‌تر کارهای‌شان را انجام می‌دهند و وقت بیشتری برای باقی روز و استراحت پیدا می‌کنند. شاید این‌طور به نظر نرسد، اما انرژی مغزی بیشتر ما انسان‌ها در اوایل روز بیشتر از باقی شبانه‌روز است.

با این‌حال، حتی اگر انجام وظایف کاری در اوایل صبح برای‌تان سخت است، انجام این کارها در این موقع از روز راحت‌تر است. ضمن این‌که اگر بدانید کارهای‌ اصلی‌تان را انجام داده‌اید، در باقی روز کمتر استرس خواهید داشت. به نظر متخصصان، اگر می‌خواهید انسجام بیشتری داشته باشید و به کارهای بیشتری رسیدگی کنید، بهتر است استراتژی مشخصی برای خودتان در نظر بگیرید. می‌توانید سه هدف مهم برای هر روز صبح‌تان در نظر بگیرید و زمان مشخصی را برای تمام کردن هر کدام تعیین کنید.

یکی از اشتباهات اساسی افراد،‌ این است که بعد از بیدار شدن سریعا سراغ شبکه‌های اجتماعی می‌روند. متاسفانه این کار علاوه بر این‌که وقت شما را تلف می‌کند، به عملکردها و فعالیت‌های صبحگاهی افراد ضربه شدیدی می‌زند. کنار گذاشتن شبکه‌های اجتماعی می‌تواند به شما انگیزه‌ای برای ورزش کردن بدهد و با این کار زمان بیشتری برای رسیدگی به خانواده‌تان پیدا خواهید کرد. اگر نمی‌توانید از این شبکه‌ها دِ‌ل بکنید، حداقل صبح‌ها سراغ این شبکه‌ها نروید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *