افزایش انرژی مردان با برخی روش های تغذیه ای

افزایش انرژی مردان با برخی روش های تغذیه ای

از برخی موادغذایی مناسب می توانید برای افزایش انرژی بدنتان استفاده کنید از جمله محصولات طبیعی در این زمینه می توانیم به بادام، چغندر و روغن نارگیل اشاره کنیم. با کمک این مواد غذایی می توانید انرژی خود را بازیابید.

از آن‌جایی که سوخت و ساز بدن مردان بیشتر است، برای حفظ انرژی روزانه خود نیاز به تقویت دارند. مواد انرژی‌زا مصنوعی، مانند نوشیدنی‌های کافئین‌دار به همان سرعت که انرژی فرد را بالا می‌برند، به همان سرعت هم تمام می‌شوند. اما غذاهایی وجود دارند که به طور تدریجی انرژی فرد را بالا می‌برند و راحتی اثر آن‌ها از بین نمی‌رود:

بادام: بادام سرشار از ویتامین B و منیزیم است که برای تولید انرژی در بدن ضروری هستند. پایین بودن سطح این مواد در بدن،باعث احساس خستگی، عصبانیت و عدم تمرکز در فرد می‌شود. یک مشت بادام دارای ۱۰۰ کالری است. به علاوه، بادام حاوی چربی اشباع نشده است و برای عملکرد مغز و قلب مفید است.

چغندر: چغندر حاوی نیترات است که برای باز کردن عروق و افزایش گردش خون مفید است و یکی از درمان‌های طبیعی اختلال نعوظ به شمار می‌رود. می‌توانید با چغندر برای خودتان یک اسموتی انرژی‌زا درست کنید. یک تکه لبو خام و یک تکه کوچک زنجبیل خام و چند قطره آب لیمو ترش را به همراه دو فنجان آب داخل مخلوط کن بریزید و اول صبح نوش جان کنید.

روغن نارگیل: آنچه روغن نارگیل را از دیگر روغن‌های گیاهی مجزا می‌کند، وجود زنجیره متوسط تری‌گلیسیرید در ساختار آن است. این زنجیره به شکل دیگری در بدن شکسته و جذب می‌شود که فرآیند آن باعث افزایش سطح تستوسترون و بهبود عملکرد تیروئید می‌شود و انرژی بدن را افزایش می‌دهد. یک قاشق غذاخوری در روز می‌تواند انرژی از دست رفته‌تان را بازگرداند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *