افزایش زیبایی و درخشندگی پوست

افزایش زیبایی و درخشندگی پوست

اگر می خواهید از زیبایی ظاهری خود مراقبت کنید بهتر است با محصولات ضدپیری آشنا شوید.رتینول موجود در این محصولات باعث کلاژن سازی بیشتر پوست و افزایش درخشندگی آن می شود و می تواند خطوط ریز و چین‌وچروک‌های روی پوست را از بین ببرد.

امروزه زیبایی ظاهری از اهمیت ویژه‌ای برای زنان برخوردار است. معمولا بیشتر زنان در دهه ۳۰ سالگی با نشانه‌های خاصی مثل خطوط ریز و چین‌وچروک‌ها بر روی صورت خودشان مواجه می‌شوند. به همین دلیل است که خانم‌ها با رسیدن به دهه ۳۰ سالگی، استفاده از محصولات ضدپیری را شروع می‌کنند. به نظر متخصصان،انتخاب محصولات مناسب می‌تواند به زنان کمک کند تا جوان‌تر به نظر برسند. یکی از مهم‌ترین عناصری که در دهه ۳۰ سالگی به زنان کمک می‌کند، رتینوئیدها هستند. رتینوئید، نوعی ویتامین محلول در چربی است که از ویتامین A به دست می‌آید. بسیاری از محصولات ضدپیری حاوی رتینوئیدها هستند که البته به آن رتینول هم می‌گویند.

خوش‌بختانه، رتینول می‌تواند به پوست کمک کند تا کلاژن بیشتری تولید کند. همین وضعیت می‌تواند پوست را نرم کند و چین‌وچروک‌ها را به حداقل برساند. علاوه بر این، رتینول می‌تواند حجم سلول‌ها را افزایش دهد و از همین طریق به درخشندگی پوست کمک کند. اسید هیالورونیک، عنصر مهم بعدی است که می‌تواند پوست را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک کند. این عنصر، توانایی پُر کردن فاصله‌های بین خطوط ریز را دارد و باعث می‌شود که پوست جوان‌تر به نظر برسد. خوش‌بختانه، استفاده از اسید هیالورونیک، آب پوست را به حد مطلوب می‌رساند. کمبود رطوبت می‌تواند میزان خطوط ریز و چین‌وچروک‌های روی صورت را افزایش دهد و استفاده از کرم‌های حاوی اسید هیالورونیک می‌تواند به مقابله با این مشکل کمک کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *