افزایش سفیدی دندان با برخی روش ها

افزایش سفیدی دندان با برخی روش ها

 

برخی افراد به سفیدی دندانهایشان حساس هستند و علاقه زیادی به درخشندگی دندان هایشان دارند برخی از روش بلیچینگ کمک میگیرند و برخی دیگر از خمیردندان های سفید کننده استفاده می کنند به راهنمایی های دندانپزشکی برای رفع لکه های روی دندان دقت کنید.

شاید چشم‌ها «پنجره‌ای گشوده به‌سوی روح» باشند، اما دهان ما نشان‌دهنده مسائل زیادی درباره سن ما است. همزمان با افزایش سن، دندان‌ها نیز تغییر می‌کنند و معمولا لبخند ما هم سریع‌تر از سن تقویمی‌مان پیر می‌شود. دندان‌های پیر معمولا تیره‌تر و زردتر به نظر می‌رسند و ساییدگی آن‌ها به چشم دیگران می‌آید.

با این‌حال، نباید بیش از حد به‌خاطر این مسائل ناراحت باشید، چون ترفندهای زیادی وجود دارند که می‌توانند جوانی را به دندان‌ها و لبخند شما بازگردانند. اولین چیزی که دهان و لبخند شما را پیر می‌کند، زردی و لکه‌دار شدن دندان‌ها است. این اتفاق بیشتر از هر چیزی به نوع رژیم غذایی و تخریب اسیدی مینای دندان ارتباط دارد. خوش‌بختانه سفید کردن دندان با استفاده از روش بلیچینگ (bleaching)، این مشکل را برطرف می‌کند. البته روش‌های مختلفی برای سفید کردن دندان‌ها وجود دارند که براساس نوع نیاز دندان‌ها می‌توان از آن‌ها نیز استفاده کرد. حتی استفاده از روش‌های درمانی دارویی معمولا برای افرادی که دندان‌ها و لثه‌های سالمی دارند، موثر است.

البته اگر دندان‌های حساسی داشته باشید یا تعداد زیادی از دندان‌های‌تان را پُر کرده باشید، بهتر است که استفاده از خمیردندان‌های سفیدکننده را کاهش دهید و حتی زمان مسواک زدن با خمیردندان سفیدکننده را کوتاه‌تر کنید. بیشتر خمیردندان‌های سفیدکننده، هیچ فایده‌ای برای دندان‌های آسیب‌دیده ندارند. لازم به ذکر است که برای استفاده از خمیردندان سفیدکننده باید با پزشک مشورت کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *