اقدامات ضروری هنگام حمله سگ‌ها

اقدامات ضروری هنگام حمله سگ‌ها

هنگام حمله سگ‌ها سعی کنید به اعصاب خود مسلط باشید و دست و پای خود را گم نکنید. این حیوانات در صورتی که ببینند دچار ترس و استرس شده اید به شما حمله ور خواهند شد. اگر از آن ها فرار نکنید و بایستید و مقاومت کنید سریعتر از شر آن ها خلاص خواهید شد به برخی از راهنمایی های موثر برای دفع حمله سگ‌ها آشنا شوید.

یکی از مشکلاتی که می‌تواند در طول سفرهای مختلف برای همه ما دردسر ایجاد کند، برخورد با حیوانات است و همه ما باید از هر گونه تماس غیرضروری با حیوانات خودداری کنیم. تعداد کمی از حیوانات هستند که مبارزه با انسان‌ها را انتخاب می‌کنند، اما این احتمال در سه حالت بیشتر است: اگر احساس کنند که گیر افتاده‌اند،اگر غافلگیر شوند و اگر احساس کنند که فرزندان‌شان در خطر هستند. با توجه به این‌که بسیاری از ما با حیوانات خانگی برخورد داشته‌ایم، در طول سفر هم بیشتر از همین حیوانات (خصوصا سگ و گربه) آسیب می‌بینیم. بنابراین، از این حیوانات در طول سفر دور بمانید. آمارها نشان می‌دهند که سگ‌ها، بیشترین از همه حیوانات دیگر به انسان‌ها حمله می‌کنند و حتی سالانه صدها مرگ به‌علت حمله سگ‌ها در سراسر جهان اتفاق می‌افتد.

اگر احساس کردید که خطری از سوی سگ‌ها شما را تهدید می‌کند، یک چوب بلند بردارید و آن را با سرعت به سمت جلوی خودتان تاب بدهید، یا چند تکه سنگ بردارید و آن‌ها را به سمت کنار سگ پرتاب کنید، یا حتی وانمود کنید که سنگ در دست دارید و پرتابش می‌کنید. بیشتر سگ‌ها اگر احساس کنند که شما مسلّح هستید، عقب‌نشینی خواهند کرد.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.