بهترین اپلیکیشن ها و نرم افزارهای اندروید 2017

بهترین اپلیکیشن ها و نرم افزارهای اندروید 2017

در این مطلب پر طرفدار و جذاب، بهترین و پر استفاده ترین برنامه ها، نرم افزارها و اپلیکیشن های اندروید را به شما معرفی میکنیم. اگر موبایل شما اندروید است مطمئنا آشنایی به پرطرفدارترین برنامه ها و نرم افزار های اندروید برای شما جذابیت خاصی دارد.

در ادامه نام این اپلیکیشن ها و کاربرد آن ها را توضیح می دهیم.

با وجود میلیون‌ها برنامه در Play Store، جستجو برای بهترین برنامه های اندروید دشوار و کسل کننده خواهد بود. چه نیاز به برنامه‌ای عالی برای آب و هوا داشته باشید، چه احتیاج به مرورگری جدید، همواره هزاران برنامه وجود خواهد داشت. امروز قصد داریم بهترین برنامه های اندروید در سال ۲۰۱۷ را معرفی کنیم.
با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین برنامه های اندروید در سال ۲۰۱۷ را مطالعه نمائید.

 

بهترین برنامه‌های پیام رسان برای اندروید

مطالعات نشان داده است که صاحبان تلفن‌های همراه هوشمند، به صورت مداوم به یکدیگر پیام می‌فرستند که میزان بسیار بیشتری نسبت به برقراری تماس‌های تلفنی دارد. کاربران نیاز به برنامه پیام رسان مناسب دارند. انتخاب بهترین برنامه پیام رسان برای اندروید، انتخاب بزرگ و دشواری است. ما در این لیست، دو نمونه از بهترین برنامه‌ های اندروید را با کاربرد پیام رسانی به شما معرفی خواهیم کرد.

واتس اپ (WhatsApp)

واتس برنامه پیام رسانی است که همه‌جا حاضر است و بر روی بیش از ۱ بیلیون تلفن همراه هوشمند نصب شده است. از مزایای این پیام رسان، بهبود یافتن مداوم رابط کاربری آن و اضافه شدن ویژگی‌های جدید است که آن را تبدیل به برنامه‌ای موفق و ایمن ساخته. به دلیل اینکه تقریباً همه از آن استفاده می‌کنند، این برنامه تبدیل به یکی از اولین‌ها و بهترین‌ها شده است.

تلگرام (Telegram)

هیچ برنامه پیام رسانی به اندازه واتس اپ کاربر ندارد، اما جایگزین مناسبی برای این پیام رسان، برنامه تلگرام است. این برنامه رایگان یکی از بهترین برنامه های اندروید در سال ۲۰۱۷ است و رمزگذاری end-to-end و چت‌های گروهی دارد. جالب است بدانید که تلگرام یکی از پیشروهای روبات‌های چت است. برخلاف دیگر پیام رسان‌ها، می‌توانید این برنامه را در چندین دستگاه استفاده کنید.

بهترین برنامه های مدیریت فایل برای اندروید


سالید اکسپلورر (Solid Explorer)

با وجود درخشش بی‌نظیری که برنامه‌ی ES File Explorer دارد، برخی از جایگزین‌های آن را بررسی کردیم. یکی از بهترین برنامه های اندروید که به آن رسیدیم، برنامه سالید اکسپلورر است. این برنامه رابطی قوی داشته و به لطف رابط کاربری Material Design واضح و شفافی که دارد، دسترسی به آن بسیار راحت است. علاوه بر آن، صفحه نمایشی با دو پنل دارد که شما را قادر به کاوشگری در دو پوشه جداگانه کرده و حتی می‌توانید یک فایل را از یک صفحه به دیگری Drag & Drop کنید. یکپارچگی این برنامه با سرویس‌های ابری همانند Google Drive، Dropbox و OneDrive و همچنین سرورهای FTP هم سبب بی‌نیاز کردن شما از دیگر برنامه‌های مدیریت فایل بر روی تلفن همراهتان می‌شود.

مدیریت فایل امِیز (Amaze File Manager)

این برنامه یکی از بهترین برنامه های اندروید برای مدیریت فایل است که رایگان بوده و استفاده آسانی دارد. تمام ویژگی‌های ابتدایی و اساسی که انتظار آن را داشته باشید، در این برنامه موجود خواهد بود: دسترسی سریع به فایل‌ها، حذف، کپی، جابه‌جایی و غیره. متاسفانه، نمی‌توانید از طریق این برنامه به داده‌های موجود بر روی کارت میکرو SD خود از طریق drop menu دسترسی داشته باشید، بلکه باشد از درخت فایل استفاده کنید. یکی دیگر از نکات منفی این برنامه، پشتیبانی نکردن از فضای ابری است.

بهترین برنامه های کیبورد اندروید


فلکسی (Fleksy)

این برنامه کیبورد تا کنون یکی از بهترین برنامه های کیبورد اندروید بوده است. دقت تایپ بالای این برنامه سبب شده است که تبدیل به یکی از برنامه‌های محبوب برای ما هم بشود. بسیاری از ما به دلیل بزرگ بودن دکمه‌ها و هوشمند بودن برنامه فلکسی از آن استفاده می‌کنیم. زمانی که چند ساعت از این کیبورد استفاده کنید، متوجه مفید بودن برخی از جزئیات کوچکتر آن هم خواهید شد.
به عنوان مثال، بسیاری از کیبوردها از ژست “فشردن و نگه داشتن” برای حذف کلمه استفاده می‌کنند، اما این برنامه از سوایپ کردن بسیار سریع به سمت عقب برای حذف کلمه استفاده می‌کند. جالب است بدانید که چنین برنامه‌ای با ویژگی‌های بی‌نظیری که دارد، به صورت رایگان قابل دسترسی است.

سوویفت کی (SwiftKey)

اگر دنبال کیبوردی مجازی و بسیار خاص برای اندروید هستید، این برنامه بهترین گزینه برای شما است. سوویفت کی برای تبلت عالی است و عملکردهای بسیار خوبی را به همراه بررسی صحیح بودن کلمه و تشخیص کلمه، ارائه می‌دهد.

بهترین برنامه‌های آب و هوا برای اندروید


مورکست (Morecast)

بسیاری برنامه های آب و هوای اندروید وجود دارد که دقت بالا و ظاهر جذاب‌تری نسبت به برنامه آب و هوای از پیش نصب شده بر روی تلفن همراه هوشمند اندرویدی شما دارند.
مورکست یکی از بهترین برنامه های آب و هوای اندروید است زیرا رابط بسیار جذابی داشته و طرحی بسیار واضح دارد. علاوه بر آن، یکی از پیشرفته‌ترین برنامه‌های آب و هوا است که ویژگی‌هایی اینچنینی را در کنار مقایسه‌ی آب و هوای میان دو شهر ارائه می‌دهد و پیش‌بینی آب و هوایی برای مسیر یا مسافرتی را به صورت دقیق عرضه می‌دارد. این برنامه هم از سری برنامه های رایگان اندروید است.

بهترین برنامه های مسیریابی و GPS برای اندروید


هیر مپز (Here Maps)

جدای از گوگل مپز (Google Maps) که برنامه‌ای کاملاً شناخته شده است، این برنامه هم از بهترین برنامه های اندروید است. این برنامه متعلق به نوکیا است و بر روی گوشی‌های این شرکت نصب شده بود. هر آنچه انتظارش را دارید در این برنامه خواهید یافت که شامل مسیر یابی turn-by-turn، جستجو و غیره است. اما مهم‌ترین نکته این برنامه، ویژگی‌های آفلاینی است که ارائه می‌دهد. می‌توانید نقشه کل کشورها را دانلود کرده و آن را در زمان آفلاین، دقیقاً همانطور که به صورت آنلاین استفاده می‌کنید، استفاده نمائید و حجم اینترنت خود را هدر ندهید.
درصورتی که اهل مسافرت بسیار هستید و یا اینترنت شما مصرف بالایی دارد، این برنامه بسیار ضروری خواهد بود. تنها نکته منفی موجود در این اپلیکیشن این است که باید برای دانلود نقشه‌ها، ثبت نام کنید.

بهترین برنامه های اندروید برای ویرایش تصویر


فوتودایرکتور (PhotoDirector)

این برنامه، شما را از برنامه‌های دیگر بی‌نیاز خواهد نمود. تمام ابزارهای مورد نیاز برای ویرایش تصویر در این برنامه وجود دارد. این ابزارها شامل قراردادن متن، فیلتر و حتی موارد پیچیده‌تری مانند HSL می‌شود. علاوه بر آن، ابزارهای این برنامه قابلیت تنظیم بالایی داشته و به شما کمک می‌کنند تا بهترین حالت را برای تصویرتان ایجاد کنید.
این برنامه توسط CyberLink توسعه یافته که شرکت نرم افزاری چندرسانه‌ای بسیار بزرگی در تایوان است و جزء بهترین برنامه های اندروید است.

بهترین برنامه اندروید برای مشاهده فیلم و تلویزیون


هولو (Hulu)

هولو (Hulu) برنامه‌ای فوق‌العاده برای تماشای فیلم و برنامه‌های تلویزیونی بر روی اندروید است. خدمات این برنامه رایگان بوده و وابسته به تبلیغاتی است که در برنامه نشان می‌دهد. اما شوهای بسیار عالی را می‌توانید از طریق آن مشاهده کنید. اگر قصد داشته باشید به تمام محتوای این برنامه دست یابید، باید مقداری هزینه پرداخت کنید. اما بدون اشتراک هم، محدوده گسترده‌ای را در اختیار خواهید داشت که شامل کمدی‌های آمریکایی کلاسیک مانند Family Guy، Seinfeld و South Park است.
این برنامه در حال حاضر تنها برای ایالات متحده کاربرد دارد، اما امیدواریم روزی جهانی شود.

بهترین برنامه دانلود رایگان موسیقی اندروید


موسیقی گوگل پلی (Google Play Music)

موسیقی گوگل پلی (Google Play Music) در حال حاضر محبوب‌ترین برنامه برای دانلود رایگان موسیقی است. گرچه برنامه‌های بسیاری برای دانلود موسیقی در Play Store وجود دارد، اما اغلب به دلیل نقض قوانین کپی رایت به سرعت حذف می‌شوند. موسیقی گوگل پلی به صورت کاملاً قانونی لیستی عظیم از آهنگ‌های مختلف خوانندگان را برای دانلود ارائه می‌کند.
برنامه‌های Spotify و SoundCloud هم آهنگ‌های بسیاری دارند، اما برای دانلود کردن موسیقی بر روی تلفن همراه هوشمند خود، بهترین برنامه Google Play Music است.

بهترین برنامه پخش کننده موسیقی اندروید


پاورامپ (Poweramp)

دیگر واکمن و آیپاد قدیمی شده‌اند زیرا تلفن‌های همراه هوشمند جایگزین دستگاه‌های پخش موسیقی شدند. درحالی که برنامه‌های پخش موسیقی که به صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه اندروید شما نصب شده‌اند عملکرد مناسبی دارند، اما اگر می‌خواهید باس قوی داشته و دیگر جنبه‌های موسیقی را به صورت عالی داشته باشید، نیاز به برنامه‌ای قوی‌تر دارید.
یکی از بهترین برنامه های پخش موسیقی اندروید، پاورامپ (Poweramp) است. این برنامه به شما امکان لذت بردن از موسیقی به نحو احسن را می‌دهد و گزینه‌های بسیاری برای تنظیم دارد. علاوه بر آن، تقریباً اکثر فرمت‌ها را پشتیبانی می‌کند.

بهترین برنامه های بهره وری اندروید


مدیریت کلمه عبور
دشلن (Dashlane)

وارد کردن کلمه عبور به صورت دستی زمان زیادی می‌برد و به خاطر سپردن پسوردها دشوار است. هر فردی در طی زندگی خود با فراموش کردن پسورد مواجه شده است. با استفاده از برنامه دشلن که یکی از بهترین برنامه های اندروید است، تمام پسوردهای شما ذخیره شده تا بتوانید به سادگی آن را کپی کرده و در زمان نیاز، در فرم‌های آنلاین جایگذاری کنید.
یکی از نگرانی‌هایی که عموماً درمورد اپلیکیشن‌های مدیریت کلمه عبور وجود دارد این است که آیا می‌توان به سرویس‌های امنیتی این برنامه‌ها اعتماد کرد یا خیر. Dashlane از کدهای رمزگذاری شده استفاده کرده و مداوم آن‌ها را بررسی می‌کند تا از آسوده خاطر بودن شما، اطمینان یابد.
این برنامه علاوه بر قابلیت‌های ذکر شده، داده‌هایی از نوع دیگر را هم که در فرم‌های آنلاین استفاده شده‌اند، همانند اطلاعات کارت اعتباری شما، ایمن سازی می‌کند. می‌توانید جزئیات مالی خود را ذخیره کرده و سریعاً آن‌ها را در پرتال‌های خرید آنلاین خود کپی کنید. علاوه بر آن رسید تمام خریدهای شما را به صورت خودکار ذخیره می‌کند تا بتوانید میزان خرید خود را ردیابی کنید.

بهترین برنامه فضای ابری اندروید


درایو گوگل (Google Drive)

واضح است که کل مجموعه برنامه‌های گوگل برای بهره‌وری آفیس شما مورد نیاز است. فضای ابری هم در حال حاضر فضایی متداول است که نام آن دیگر برای همه آشنا است. این بدان معنی نیست که از مفید بودن آن کاسته شده است بلکه با خدماتی که ارائه می‌دهد، یعنی ذخیره داده‌های شخصی شما به صورت آنلاین و بسیار ایمن، جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های اندروید حفظ کرده است.
از نظر ما بهترین برنامه فضای ابری، Google Drive است. این برنامه در اکثر تلفن‌های همراه اندروید قرار دارد. گوگل همیشه اندکی فضای اضافه را به صورت رایگان ارائه می‌دهد. جالب است بدانید که این برنامه با Google Docs همسان سازی شده است.

بهترین برنامه امنیتی و آنتی ویروس برای اندروید


برنامه امنیتی و آنتی ویروس اوست (Avast)

امنیت اندروید، موضوع بسیار مهمی است که مدت‌هاست مورد بحث واقع شده. اگر به دنبال برنامه‌ آنتی ویروس برای اندروید هستید، یکی از بهترین برنامه‌های اندروید در این زمینه برنامه امنیتی و آنتی ویروس اوست است.
برنامه امنیت و ضد ویروس برای تلفن همراه، شما را از تهدید بدافزارها محافظت کرده و در سرتاسر تاریخچه مرورگر شما، کارت میکرو SD تلفن همراه و حافظه داخلی را به دنبال ویروس گشته و آن را منهدم می‌کند. این برنامه مجهز به ویژگی ضد سرقت هم هست که ویژگی‌های مفیدی ارائه می‌دهد. اوست با تمام ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، برنامه‌ای رایگان است و به همین دلیل است که جزو یکی از بهترین برنامه های اندروید قرار دارد.

بهترین برنامه ها برای شخصی سازی اندروید


اکشن لانچر ۳ (Action Launcher 3)

برنامه‌های لانچر راهی آسان را برای سفارشی کردن ظاهر اندروید شما ارائه می‌دهند. آن‌ها اغلب آیکون‌های جدید را ترکیب کرده و صفحه نمایش جدیدی ارائه می‌دهند تا دستگاه شما استایل خاصی پیدا کند.
زمانی که از این گونه برنامه‌ها استفاده کنید متوجه جذابیت آن خواهید شد. برنامه اکشن لانچر ۳ یکی از بهترین برنامه های اندروید در این زمینه است. این برنامه رابطی واضح و مناسب را ارائه می‌دهد که کاربردی آسان دارد.
با این برنامه می‌توانید کارهایی ساده همانند تغییر آیکون برنامه‌ها، تغییر شیوه استفاده از فولدرهای صفحه home و غیره را انجام دهید. علاوه بر آن، اکشن لانچر ۳ رایگان بوده و بهبودهایی را به صورت مداوم ارائه می‌دهد.

لانچر نووآ (Nova Launcher)

iOS رقیب سرسخت اندروید است و برنامه‌هایی بسیار با ویژگی‌هایی عالی ارائه می‌دهد، اما همه کاربردهایی که اندروید دارد را دارا نیست. نووآ لانچر یکی از برنامه‌های مختص اندروید و از سری برنامه‌های محبوب ما است زیرا از بسیاری جهات، کاربردهای عالی اندروید را برجسته‌تر می‌کند.
نووآ برنامه لانچر سازگار با اندروید ۴٫۱ است. این برنامه شما را قادر به سفارشی سازی کل سیستم عامل‌تان می‌کند که شامل تغییر در اندازه فونت، تعداد برنامه‌های قابل نمایش بر روی صفحه قفل و غیره است. لانچر نووآ نمونه‌ای است که نمایان می‌کند اندروید قادر است هر سلیقه‌ای را تحت پوشش قرار دهد.
اگر مایل به تغییر در ظاهر اندروید خود هستید، نووآ را امتحان کنید. با استفاده از این برنامه حتی می‌توانید ظاهر اندروید دستگاه‌های دیگری مانند HTC، Xperia، LG، Galaxy و حتی iOS را هم به تلفن همراه خود ببخشید.

نکست لاک اسکرین (Next Lock Screen)

برنامه‌های صفحه قفل، فوق‌العاده‌اند. می‌توانید با استفاده از آن‌ها بدون اینکه دستگاه خود را قفل گشایی کنید، عملکردهایی را بر روی تلفن همراه یا تبلت خود انجام دهید که شامل بررسی اخطارها، یادآورها، کنترل موسیقی، تنظیمات سریع و موارد بسیار دیگری است. برنامه نکست لاک اسکرین یکی از بهترین برنامه های اندروید در این زمینه است. این برنامه به شما امکان کنترل کردن تلفن همراه قفلتان را می‌دهد.

منبع: مجله قرمز


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.