با این تکنیک ها میل جنسیتان را تقویت کنید

با این تکنیک ها میل جنسیتان را تقویت کنید

تقویت میل جنسی با این روش ها

بسیاری از زوجین بدلیل اختلافاتی که در رابطه جنسی دارند مشکلات عدیده تری نیز بهمراه این بوجود می آید در مطلب زیر تکنینک های بسیار زیادی برای افزایش میل جنسیتان ارائه داده ایم.

تحقیقات نشان می‌دهند که یک‌ سوم زنان و ۱۵ درصد مردان، فاقد میل جنسی لازم برای انجام رابطه جنسی به‌طور منظم هستند. اما با انجام دادن کارهای مختلف و اعمال تغییرات در سبک زندگی که از سوی متخصصان تایید شده است، می‌توانید میل جنسی از دست رفته را دوباره به دست آورید.

سالم غذا بخورید! غذا خوردن بر اساس رژیم غذایی سالمی که سلامت قلب شما را تضمین می‌کند، تاثیر به‌سزایی در بهبود وضعیت میل جنسی شما دارد. تحقیقات اخیر نشان می‌دهند که رابطه مشخصی بین کلسترول بالا و مشکلات تحریک‌پذیری و ارگاسم در میان زنان وجود دارد.

پس میزان کلسترول خونتان را با خوردن میوه‌ها و سبزیجات و کاهش چشمگیر چربی‌های حیوانی و محصولات لبنی پرچرب در حد نرمال نگه دارید. مواد تقویت‌کننده جنسی بخورید! بعضی از ویتامین‌ها و ترکیبات می‌توانند میل و عملکرد جنسی را بهبود بخشند. آووکادو، مغز بادام، توت‌فرنگی،

انجیر، مرکباتی مثل گریپ‌فروت، ماهی سالمون و صدف خوراکی فقط بعضی از مواد غذایی‌ای هستند که می‌توانند خلق‌وخوی شما را برای رابطه جنسی بهتر کنند. رابطه عاطفی با همسرتان را بررسی کنید! میل جنسی ضعیف می‌تواند نشانه مشکلات گسترده‌تری در روابط میان

زن و شوهر باشد. این مشکل می‌تواند از نارضایتی نسبت به مسائل بسیار جزئی شروع شود، مثلا اینکه چرا مسواکتان را سر جای مناسب قرار نداده‌اید! یا از مسائل بزرگ‌تر ناشی شود، مثلا فقدان ارتباط مطلوب بین زن و شوهر که حتی مانع صحبت کردن بین آن دو می‌شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.