با این خوراکی ها و مکمل ها آسم را کنترل کنید!(1)

با این خوراکی ها و مکمل ها آسم را کنترل کنید!(1)

کنترل آسم با این مواد خوراکی

در مطلب زیر در مورد کنترل آسم بوسیله این ماده خوراکی و مکمل ها مطالب جالبی برای شما قرار داده ایم زیرا با داشتن یک رژیم غذایی مناسب و مغذی میتوانید آسم را کنترل کنید.

نتایج تازه‌ترین تحقیق محققان نشان می‌دهد که داشتن یک رژیم غذایی متعادل و سرشار از انواع ریزمغذی‌ها، می‌تواند بهترین راه برای کنترل بیماری آسم و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن باشد. محققان بر این باورند که مصرف حجم بالایی از میوه‌ها و سبزی‌های تازه در طول روز می‌تواند

باعث افزایش میزان آنتی‌اکسیدان‌های دریافتی و بهبود شرایط بیماران مبتلا به آسم شود. محققان با بررسی گروهی از بیماران مبتلا به آسم که از رژیم‌های مدیترانه‌ای پیروی می‌کردند، به این نتیجه رسیدند که وجود میوه‌ها، سبزی‌ها، مغزها و دانه‌های خام و تازه فراوان در رژیم‌های مدیترانه‌ای، باعث بهبود کنترل آسم در این گروه از بیماران خواهد شد.

برخی از محققان هم اعتقاد دارند که آنتی‌اکسیدان‌های فراوان موجود در میوه‌ها و سبزی‌های تازه، سرشار از ترکیبات ضد التهابی هستند و می‌توانند باعث تخفیف درد و التهاب‌های ریه شوند. به‌علاوه، میوه‌ها و سبزی‌ها دارای کمترین میزان کالری هستند و می‌توانند با کنترل وزن، باعث کنترل حمله‌های آسم در بیماران مبتلا هم بشوند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.