بحث خصوصی در فضای مجازی ممنوع

بحث خصوصی در فضای مجازی ممنوع

در فضای مجازی بحث نکنید

در مطلب زیر در مورد صفحات مجازی بحث و تحقیقات گسترده ای انجام داده است کارشناسان معتقدند که هیچگاه نباید در صفحات مجازی به بحث های خصوصی بپردازیم چون تبعات جبران ناپذیری در زندگی مان خواهد داشت.

شاید فرستادن یک پیام به همسرتان از طریق فیسبوک برای صحبت کردن درباره مسائل مختلف، واقعا آسان و کارآمد به نظر برسد، اما متخصصان چنین عقیده‌ای ندارند. به نظر متخصصان، زوج‌ها نباید از شبکه‌های اجتماعی مجازی برای بحث‌های خصوصی استفاده کنند. حتی گاهی اوقات این احتمال وجود دارد

که یادداشت خصوصی شما برای همسرتان،‌ به اشتباه به‌عنوان یک پیام عمومی ارسال شود و در معرض دید دیگران قرار بگیرد. بنابراین، اگر همچنان می‌خواهید از همین شیوه برای انتقال پیام خودتان استفاده کنید، حداقل مطمئن شوید که این کار را بدون اشتباه انجام می‌دهید.

بسیاری از زوج‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی مجازی غرق شده‌اند، فکر می‌کنند که فیسبوک یعنی همه چیز. با این‌حال، هرگز نباید فراموش کرد که همه شبکه‌های اجتماعی کاملا مجازی هستند و نباید به‌عنوان اولویت اصلی زندگی ما تعریف شوند. بنابراین، این شبکه‌ها هیچ وقت نمی‌توانند

همه چیز زندگی ما باشند. اگر بیش از حد درگیر فیسبوک شوید و این ابزار را به راه ارتباطی اصلی با همسرتان تبدیل کنید، درنهایت یک مشکل بزرگ را تجربه خواهید کرد: به‌جای این‌که با شخصیت واقعی همسرتان زندگی کنید، فقط به تصور مجازی از او واکنش نشان می‌دهید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *