درمان های خانگی موثر برای درمان بیماری هانتینگتون

برخی از داروهای خانگی برای بیماری هانتینگتون عبارتند از نوشیدن چای سبز، مصرف ویتامین E و کوآنزیم Q-10. علاوه بر این، باید سعی کنید بدن خود را تا حد ممکن پاک کنید، سموم در کلیه ها و کبد  را کاهش دهید، در فعالیت بدنی مشارکت داشته، ، ورزش های رزمی، و عرق کردن  را افزایش دهید.

بیماری هانتینگتون چیست؟

بیماری هانتینگتون،، یک اختلال ژنتیکی  است که معمولا در دوران میانسالی ظاهر می شود، هرچند  این بیماری انواع مختلفی دارد،  که ممکن است در اواسط دهه ۲۰  هم رخ دهد. این یک بیماری بسیار دشوار است که باید به این بیماران بیشتر رسیدگی شود، زیرا درمان قطعی ندارد.مشکل سلول های مغزی یکی از علائم آن است،لرزش کم  در اندام ها بوجود می آ ید که به تدریج بیشتر می شود.

مشکلات روانی شامل سردرگمی، بی نظمی، و در نهایت زوال عقل منجر می شود. درمان های پزشکی وجود دارد، اما همانطور که اشاره شد، درمان قطعی وجود ندارد

درمان با سلول های بنیادی و داروهای مختلف، از جمله کراتین و مینوسیکلین (آنتی بیوتیک).  بعضی از این روش های خانگی در زیر توضیح داده شده اند.

 

درمان های خانگی  بیماری هانتینگتون

درمانهای خانگی برای بیماری هانتینگتون به شرح زیر است:

چای سبز

چای سبز باعث کاهش اثرات روانی بیماری هانتینگتون شده است که باعث کاهش استرس و اضطراب در مغز می شود. و راهی برای جلوگیری از بدتر شدن بیماری است.

ویتامین E

 

این ویتامین  برای درمان این بیماری بسیار مفید است  مصرف ویتامین E  برای بیماری های عصبی بسیار موثر است،

فعالیت بدنی

قبل از اینکه بیماری به مراحل فیزیکی منجر شود،فعالیت بدنی بسیار توصیه شده است فعالیت بدن باعث آزاد شدن اندورفین ها و هورمون های خاصی می شود که می توانند مغز را فعال کند
 

تعریق

یکی از بهترین راه ها برای کاهش موثر بیماری هانتینگتون این است که سموم را از بدن خارج کنید. هنگامی که  سموم از بدن  خارج   شود، حال بیمار بهتر می شود ، خوردن فلفل های گرم، غذاهای تند، و  دیگر ادویه های القا کننده عرق، یک روش بسیار خوبی برای سم زدایی بدن است.

 

 

مراقبه

متاسفانه، هیچ درمان واقعی برای بیماری هانتینگتون وجود ندارد، اما آرامش بدن و ذهن در واقع یک راه عالی برای  جلوگیری از پیشرفت بیماری است. مراقبه و یوگا هر دو ابزار بسیار قدرتمند هستند که  بیماران می توانند برای بهبود سلامت روحی و ثبات خود استفاده کنند. علاوه بر این، یوگا با آرام کردن ماهیچه ها و آزاد شدن تنش می تواند به انتشار سموم بدن کمک کند.

 

 

کوآنزیم Q-10

این کوآنزیم خاص با بهبود کیفیت و  مغز، قلب، کبد و کلیه به بهبود  بیماری هانتینگتون  کمک میکند. این کوآنزیم در گوشت گاو، مرغ، گوشت خوک، ماهی و روغن های مختلف، از جمله سویا و زیتون یافت می شود.  همچنین می توانید این کوآنزیم را از آجیل، سبزیجات و میوه دریافت کنید. کوآنزیم Q-10 یکی از ضروری ترین عناصر پیشگیری از بیماری هانتینگتون استکه باید به مقدار زیاد مصرف شود

 


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *