بررسی خاصیت های برقراری رابطه جنسی

بررسی خاصیت های برقراری رابطه جنسی

می خواهیم در این بخش به بررسی مزایای برقراری رابطه جنسی توسط مردان اشاره کنیم. برقراری روابط زناشویی می تواند موجب تقویت سیستم ایمنی بدن، کالری سوزی، کاهش خطر حمله قلبی ، کاهش بروز سرطان پروستات و کاهش استرس و کاهش درد در بدن شود. به یافته های جدید پزشکی در این باره دقت کنید.

بررسی فایده های رابطه جنسی در مردان.

رابطه جنسی، علاوه بر تولید مثل و ایجاد لذت، می‌تواند فواید دیگری نیز برای بدن شما داشته باشد.

– سیستم ایمنی بدن را قوی می‌کند. مردانی که دارای زندگی زناشویی موفقی هستند، از سیستم ایمنی بالایی در برابر ویروس‌ها و عفونت‌ها برخوردار هستند. در کنار داشتن رژیم غذایی خوب، ورزش کردن، خواب کافی و انجام به موقع واکسیناسیون، داشتن رابطه زناشویی محافظت شده می‌تواند به حفظ ایمنی بدن شما کمک کند.فشار خون را تنظیم می‌کند. به گفته محققان، رابطه جنسی، باعث کاهش فشار خون سیستولیک می‌شود. که برای افراد با فشار خون بالا مفید است.

– نوعی ورزش محسوب می‌شود. رابطه جنسی، در هر دقیقه، حدود ۵ کالری می‌سوزاند. زیرا هم ضربان قلب را افزایش می‌دهد و هم از عضلات مختلف استفاده می‌کند.

– خطر سکته قلبی را کاهش می‌دهد.رابطه جنسی، علاوه بر اینکه ورزشی برای قلب است، باعث تنظیم سطح هورمون استروژن در خانم‌ها و تستوسترون در آقایان نیز می‌شود.

– درد را کاهش می‌دهد. ارگاسم باعث آزاد شدن هورمونی می‌شود که جلوی درد را می‌گیرد. هنگام بروز سردرد، دردهای روماتیسمی و درد کمر، پیش از مصرف آسپرین، از همسرتان کمک بگیرید.

– کاهش بروز سرطان پروستات. مردانی که حداقل ۲۱ مرتبه در ماه، انزال می‌شوند،کمتر به سرطان پروستات دچار می‌شوند.

– به بهبود خواب شبانه کمک می‌کند. پس از ارگاسم، هورمون پرولاکتین در بدن آزاد می‌شود که مسئول حس آرامش و خواب است.

– استرس را کاهش می‌دهد. پس از رابطه جنسی، ماده‌ای شیمیایی در مغز ترشح می‌شود که باعث احساس رضایت در فرد می‌شود و اعتماد به نفس او را بالا می‌برد، درنتیجه فرد قادر است بر استرسش غلبه کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.