برطرف کردن مشکلات پوستی با محصولات ضد پیری

برطرف کردن مشکلات پوستی با محصولات ضد پیری

اکثر مشکلات پوستی شما با کمی مراقبت پوستی قابل درمان و پیشگیری خواهند بود می توانید با استفاده از مرطوب کننده ها مانع ایجاد عارضه های پوستی در بدنتان شوید. به این منظور می توانید از محصولات ضدپیری کمک بگیرید.

وقتی شب‌ها صورت خودتان را می‌شویید، نباید فکر کنید که پوست صورت شما به هیچ کار دیگری نیاز ندارد! دقیقا بعد از شستن صورت، وقت این است که از محصولات ضدپیری، محصولات مخصوص چشم و دور چشم یا داروهای موضعی دیگر استفاده کنید. فقط دقت کنید که پوست صورت‌تان قبل از استفاده از این محصولات،کاملا خشک باشد. متخصصان می‌گویند که اگر پوست صورت شما خشک باشد، جذب محصولات و داروها بیشتر از حد عادی انجام می‌گیرد و احتمال بروز التهاب پوستی را افزایش می‌دهد. اگر در حال حاضر از هیچ محصول حاوی رتینول استفاده نمی‌کنید، باید هر چه زودتر این محصولات را به برنامه روزانه خودتان اضافه کنید. محصولات حاوی رتینول، مزیت‌های ضدپیری زیادی دارند، مثل ساختن کلاژن و مقابله با خطوط ریز روی صورت.

به‌علاوه این‌که به بهتر شدن رنگدانه‌های پوستی کمک می‌کنند اما این کار را به‌آرامی و به مرور زمان انجام می‌دهند. اگر می‌خواهید پوست صورت شما، لطافت مطلوبی پیدا کند، پس هر سه شب به مدت چند هفته از محصولات حاوی رتینول استفاده کنید. بعد از گذشت زمان، کم‌کم استفاده از آن را بیشتر کنید تا به تمام شب‌های هفته برسد، بدون این‌که به پوست شما آسیب بزند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.