بیماری های ناشی از سرگیجه در مردان

مردان باید به برخی علائم هشداردهنده برای بیماری در بدنشان هوشیار باشند ، سرگیجه می تواند نشانه خوبی برای آن ها نباشد. می تواند خبر از افت فشار ناگهانی، سکته مغزی ،مشکلات بینایی و ضعف بدنی در بدن مردان بدهد. به توصیه های پزشکی در این باره دقت کنید.

سرگیجه یکی از علائم دیگری است که احتمال دارد مردان را با مشکل مواجه کند. این حالت می‌تواند باعث شود که فرد احساس سبکی در سر داشته باشد، تعادل عادی روی پاهایش را از دست بدهد، یا احساس کند که اتاق دور سرش می‌چرخد. در واقع، سرگیجه وقتی اتفاق می‌افتد که خون کافی به مغز نرسد؛ این حالت می‌تواند به‌دلیل افت ناگهانی فشار خون یا کاهش آب بدن، بروز پیدا کند؛ و اغلب هم با مشکلاتی مثل آنفولانزا، آلرژی‌ها و هیپوگلیسمی همراه می‌شود.

ضمن این‌که سرگیجه ممکن است نشانگر بیماری‌های جدی مثل بیماری قلبی، سکته مغزی یا شوک باشد. وقتی سن انسان‌ها بیشتر می‌شود، بینایی طبیعی‌شان ضعیف‌تر می‌شود و شروع این حالت برای مردان اغلب در میان‌سالی است. با این‌حال، مشکلاتی مثل تاری دید، نقاط کور و دیدن هاله در اطراف چراغ‌ها، ممکن است نشانگر بیماری‌های چشمی جدی باشد.

در واقع، ممکن است بیماری‌هایی مثل آب‌مروارید,گلوکوم,رتینوپاتی دیابتی, پارگی شبکیه یا دژنراسیون ماکولا را تجربه کنید. حتی بینایی ضعیف ممکن است نشانگری مشکلات جدی دیگری مثل میگرن، سکته مغزی یا تومور مغزی باشد. مراجعه منظم به پزشک برای بررسی وضعیت بینایی و چشم‌ها، گام مهمی است برای این‌که مانع از این مشکلات شوید.

وجود خون در ادرار، نگران‌کننده است؛ به‌خصوص اگر به‌اندازه‌ای زیاد باشد که با چشم عادی هم دیده شود. ادرار خونی، یکی از علائم اولیه سرطان پروستات یا بزرگ شدن پروستات است. ضمن این‌که ممکن است مربوط به سرطان یا سنگ کلیه و مثانه باشد. بیماری‌های کلیوی همان‌طور که باعث التهاب یا عفونت مثانه و کلیه می‌شوند، ممکن است باعث ادرار خونی شوند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *