تاثیرات سو حشیش بر سیستم ایمنی و عصبی بدن

تاثیرات سو حشیش بر سیستم ایمنی و عصبی بدن

تاثیرات سو حشیش بر بدن

در مطلب زیر در مورد تاثیرات بسیار زیادی که حشیش می تواند بر بدن داشته باشد صحبت شده است که مهم ترین آسیب رسانی این ماده مخدر بر سیستم ایمنی و عصبی بدن می باشد.

مهم نیست که حشیش چطور وارد بدن می‌شود، چون تقریبا روی همه اندام‌های بدن تاثیر می‌گذارد و حتی سیستم ایمنی و سیستم عصبی را تحت تاثیر خودش قرار می‌دهد. کسانی که حشیش را مثل سیگار می‌کشند، باید بدانند که THC درون آن همان لحظه به بدن جذب می‌شود.

با این‌حال اگر حشیش داخل یک کیک پخته شود و بعد همراه با آن مصرف شود،زمان بیشتری طول می‌کشد تا THC آن به بدن جذب شود. در واقع، قبل از این‌که THC وارد خون شود، در معده تجزیه می‌شود. افرادی که از این ماده به‌صورت سیگار استفاده می‌کنند، ممکن است سریعا بعد از کشیدن حشیش متوجه تغییرات در بدن شوند.

تاثیرات ناشی از مصرف حشیش، معمولا بعد از ۳ یا ۴ ساعت از بین می‌روند. کشیدن حشیش، می‌تواند ضربان قلب را برای حدود ۳ ساعت، تا حدود ۲ برابر افزایش دهد. به همین دلیل است که بعضی افراد دقیقا بعد از مصرف حشیش، دچار حمله قلبی می‌شوند. در واقع، حشیش می‌تواند

خون‌ریزی را افزایش دهد، فشار خون را پایین بیاورد و روی سطح قند خون تاثیر بگذارد. مصرف حشیش، اثرات فیزیکی دیگری هم دارد مثل سرگیجه، تنفس ضعیف، قرمزی چشم و گشاد شدن مردمک چشم، خشکی دهان، افزایش آهسته و کُند شدن زمان واکنش نشان دادن.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.