تاثیر اتاق خواب در رابطه جنسی

تاثیر اتاق خواب در رابطه جنسی

تاثیر جذابیت اتاق خواب در رابطه جنسی

اتاق خواب تاثیر زیادی در بهتر بودن و جذاب شدن رابطه جنسی دارد بنابراین در مطلب زیر راهکارهایی برای جذاب شدن اتاق خواب راهکارهای بسیار زیادی برای شما ارائه شده است.

اتاق خواب جذابی برای رابطه جنسی خود تدارک ببینید! اکثر افراد روزهای شلوغی را تجربه می‌کنند و فرصت مرتب کردن اتاق خواب‌شان را ندارند. اما حالت اتاق خواب در میل جنسی همه افراد موثر است. پس به نکات زیر توجه کنید تا فضای مناسب و جذابی برای رابطه جنسی بهتری داشته باشید.

موبایل‌ها را خاموش و تلفن‌ها را قطع کنید! مطالعات زیادی نشان می‌دهند که حدود ۷۵% افراد بارها در طول رابطه جنسی، موبایل‌شان را چک می‌کنند. پس بهتر است که تمرکز و حواستان بر روی همسرتان باشد و نه ایمیل‌ها و پیامک‌های اینترنتی. اتاق خواب باید دمای مناسبی داشته باشد!

اگر اتاق خواب شما بیش از اندازه سرد باشد، احساس خوبی از برهنه بودن در آن نخواهید داشت. همچنین گرمای بیش از اندازه هم مانع نعوظ مناسب آلت مردانه می‌شود و توانایی مردانه را کاهش می‌دهد. دمای اتاق خواب را بر اساس طبیعت بدن خودتان و همسرتان تعیین کنید.

در اتاق خواب، تلویزیون داشته باشید! حتما شنیده‌اید که اتاق خواب فقط باید برای خواب یا رابطه جنسی طراحی شود و نباید تلویزیون داخل اتاق خواب وجود داشته باشد. اما متخصصین می‌گویند که تلویزیون داشتن در اتاق خواب و تماشای فیلم‌های رمانتیک، تاثیر خوبی خواهد داشت. شمع روشن کنید!

نور شمع به‌طور طبیعی جذاب است و حس جنسی شما را برانگیخته می‌کند. شمع این پیام را به مغز شما می‌دهد که قصد انجام دادن کار خاصی را دارید. بهتر است شمع‌های بدون عطر را انتخاب کنید، زیرا بعضی از رایحه‌های تاثیر منفی بر شما می‌گذارند. اگر هم شمع دوست ندارید، از نور کم در اتاق خواب استفاده کنید.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.