تاثیر تستوسترون در میل جنسی

تاثیر تستوسترون در میل جنسی

ارتباط بین تستوسترون و میل جنسی

کاهش تستوسترون در بدن علائم زیادی بوجود می آورد گاهی وقتها این کاهش تستوسترون مشکلاتی از قبیل کاهش میل جنسی, نعوظ و دیگر بیماری های مردانه را بوجود می آورد.

برخی انسان‌ها در طول روابط زناشویی ممکن است این سوال را از خودشان بپرسند که آیا سطح تستوسترون در بدن آن‌ها پایین است یا نه؟ قبل از هر کاری، بهتر است درباره این موضوع با پزشک صحبت کنید، چون کاهش سطح تستوسترون در بسیاری از بیماری‌ها به‌عنوان یکی از علائم مشابه شناخته می‌شود.

علائم مختلفی برای کاهش سطح تستوسترون وجود دارد، از جمله کاهش میل جنسی و اختلال در نعوظ، اما علائم مختلف دیگری هم وجود دارند که باید بررسی شوند. به یاد داشته باشید که وقتی پیش پزشک می‌روید، بیان کردن تمام چیزهایی که شما را آزار می‌دهد دیگر بد نیست.

کاهش سطح تستوسترون، یکی از بخش‌های طبیعی افزایش سن است. سطح تستوسترون در بدن مردان بعد از ۳۰ سالگی، حدود یک درصد در ازای هر سال کمتر می‌شود. البته تستوسترون‌درمانی می‌تواند سطح آن را دوباره بالا ببرد. مطالعات نشان داده‌اند که تستوسترون‌درمانی

علاوه بر تقویت میل جنسی و توانایی جنسی، باعث بهبود در تراکم استخوانی، توده عضلانی، خُلق‌وخو، مهارت‌های فکری و بیماری قلبی می‌شود. اگر پزشک تشخیص بدهد که شما دچار کمبود تستوسترون هستید و مشکل اختلال در نعوظ دارید، می‌تواند این روش را به شما پیشنهاد کند.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *