تاثیر خوردن 2 فنجان قهوه در آقایان

تاثیر خوردن 2 فنجان قهوه در آقایان

تاثیر خوردن قهوه در آقایان

طبق جدیدترین تحقیقات محققان به این نتیجه رسیده اند که خوردن دو فنجان قهوه در آقایان تاثیر بسیار زیادی دارد امیدوارم که این مطلب نهایت استفاده را ببرید.

محققان تگزانس می‌گویند اگر تا به حال برای رفع مشکل نعوظ ویاگرا مصرف می‌کردید سعی کنید از این پس ۲ فنجان قهوه در روز بنوشید زیرا این مساله جلوی ناتوانی جنسی را می‌گیرد. بررسی‌ها نشان داده در مردانی که بین ۸۵ تا ۱۷۰ میلی‌گرم معادل ۲ تا ۳ فنجان قهوه در روز می‌خورند احتمال ناتوانی جنسی تا ۴۷ درصد کاهش می‌یابد.

براساس نتایج تحقیقی که مشروح آن در one Plos منتشر شده است مطالعه روی ۳۷۰۰ مرد این مساله را به اثبات رسانده است. البته مصرف بیش از ۶ فنجان قهوه می‌تواند برعکس عمل کرده و مساله‌ساز شود. از سوی دیگر مصرف ۳-۲ فنجان قهوه در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲، افراد چاق یا کسانی که به دلیل فشار خون بالا یا بیماری‌های دیگر دچار اختلالات نعوظی هستند

تاثیری مشابه افراد سالم را ندارد. پیش از این تحقیقات دیگری به اثبات رسانده بود که مصرف به اندازه قهوه در پیشگیری از ابتلا به آلزایمر، ام‌اس و سرطان کبد نقش دارد. محققان به دنبال یافتن دلایلی هستند که به واسطه آن قهوه اثرات درمانی دارد اما در حال حاضر به نظر می‌رسد ترکیبات فارماکولوژیک موجود در قهوه سبب کاهش استرس و بهبود ناتوانی جنسی می‌شود.


به اشتراک بگذارید: پینترست تلگرام تامبلر لینکدین ایمیل

یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.